Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:368248
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Aktivitātes, kas palīdz piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus.
Aktivitātes, kas palīdz piesaistīt jaunus klientus-
Ikvienam uzņēmumam ir jāmāk sevi prezentēt vai parādīt, kas tajā notiek un ar ko tas darbojas. Tas ir nepieciešams, lai uzņēmums kļūtu populārāks un piesaistītu jaunus klientus.
Pats svarīgākais ir reklāma. Ar reklāmas palīdzību cilvēkiem var iestāstīt daudz ko. Ja reklāma ir spilgta un interesanta, tad uzreiz ir vēlme to skatīties un iedziļināties. Tā spēj pateikt par uzņēmumu visu nepieciešamo, kas cilvēkiem būtu jāredz, jo cilvēks ir pieradis vairāk skatīties nekā klausīties.
Otrs paņēmiens ir piedalīties un prezentēt sevi izstādēs, kur savu uzņēmumu var censties reklamēt pēc iespējas vairāk un tam ir dots vairāk laiks nekā tas ir pieejams televīzijā. Tajās arī iegriežas cilvēki, kuri vēlas redzēt to, kas tiem interesē, tādejādi ir iespēja uzņēmumam piesaistīt vairāk ieinteresētos cilvēkus.
Trešais paņēmiens ir logo izveide, ar tā palīdzību cilvēki uzreiz var atpazīt to firmu. Ja uzņēmums piedalās projektu finansēšanā, tad noteikti kaut kur parādīsies firmas logo, tādejādi veicinot tā popularitāti un ieinteresētu citus.

Aktivitātes, kas palīdz noturēt esošos klientus.
Visiem uzņēmumiem ir jāmeklē iespēja kā noturēt esošos klientus, kas nav tik viegli kā liekas.
Ļoti svarīgi ir informēt klientus ar jauninājumiem firmā, jo ikvienai firmai ir jācenšas noturēt klientus tik ilgi cik iespējams. Pret klientiem būtu jāizturas tā, lai tie vēlētos sadarboties ar firmu. Ja klients būs apmierināt ar sniegtajiem pakalpojumiem, tad noteikti, ka vēlme sadarboties būs un klients pastāstīs tālāk par firmu, tādā veidā liekot firmai kļūt populārākai un piesaistīt sev vēl jaunus klientus.
Klientus ir jāiepriecina ar mazām dāvaniņām, uz kurām noteikti, ka būtu firmas logo un tās ieraugot citi cilvēki par firmu ieinteresētos.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register