Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:517648
 
Evaluation:
Published: 13.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katrs no mums ir iesaistīts biznesā jeb uzņēmejdarbībā. Mēs varētu būt gan strādnieki, gan ieredņi, gan vadītāji, gan klienti, gan piegādātāji. Katru dienu mēs pildām daudz dažadas lomas, kur mēs saskārāmies ar citiem cilvēkiem un veidojam savstārpējas attiecības. Līdz ar to aktuāls kļūst jautājums, vai jaunajās attiecībās ir vieta ētikai, senajam morāles principam ”nedari otram to, ko tu negribētu, ka dara tev!”, vai biznesā vispār ir iespējama tikumība? Daudziem no mums pat vārdu savienojums „ētika” un „bizness” ir nepieņēmams, jo daudzi no mums doma, ka biznesā nav ētikas normas. Te var pārfrazēt tādu izteicienu, kā „mīlestībā un karā visi paņēmieni ir labi”, „biznesā un karā visi paņēmieni ir labi”. Saskaršanās ar dzīvi viņos ir nostiprinājusi pārliecību, ka biznesā ētika, godīgums ir neiespējami, vismaz kapitāla sākotnējās uzkrāšanas periodā. Pēc viņu domām, ētika labākajā gadījumā var būt “luksus prece”, ko šad tad var atļauties pēc tam, kad biznesā jau iekarotas stabilas pozīcijas. Ikdienā neizbēgama ir nežēlīga konkurence, kur izdzīvo stiprākais, apsviedīgais, mainīgākais.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1316914
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register