Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:551044
 
Evaluation:
Published: 27.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Telefona sarunas.
Pirmais iespaids par firmu, organizāciju, iestādi utt. visbiežāk veidojas telefona sarunas laikā. Firmā kurā Jūs strādājat, telefons zvana bieži, kā jārīkojas un kas jāatbild, ja:
1)zvana telefons un Jūs noceliet klausuli;
2)Jūs runājiet pa vienu telefonu, pēkšņi sāk zvanīt otrs;
3)Jūs uzreiz nevariet atbildēt uz uzdoto jautājumu;
4)Jūs runājiet ar apmeklētāju, pēkšņi sāk zvanīt telefons;
5)Kurš pirmais noliek klausuli?

1) Telefona klausule jāpaceļ ne ātrāk kā pēc otra signāla un ne vēlāk kā pēc ceturta signāla. Paceļot klausuli jāstadās priekšā (jānosauc savu vārdu un uzvārdu, amatu, firmas nosaukumu utt. atkarībā no saskarsmes situācijas).

2) Zvanītājam jāpaskaidro, ka risināt jau iesāktu sarunu, jāpalūdz viņa telefona numurs, un pēc pirmās sarunas nobeigšanas jāpārzvana otram zvanītājam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register