Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220192
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  SIA ‘Labo darbu komanda’’ Vadības principi   
1.1.  SIA „Labo darbu komanda” darbības veids, juridiskā forma, misija, mērķi   
1.2.  SIA „Labo darbu komanda” vadības stils, darbinieku motivācija   
1.3.  SIA „Labo darbu komanda” SWOT analīze   
1.4.  Risku analīze   
2.  SIA „ Labo darbu komanda” vieta radošās industrijas nozares kontekstā   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autors izstrādāja šādus secinājumus:
1) SIA „Labo darbu komanda” ir skaidri definēti mērķi un uzdevumi, kuri ir zināmi katram darbiniekam, kas liecina, ka firma ir sakārtota un valda darbīga gaisotne;
2) SIA „Labo darbu komanda” vadītāja komunicē ar visiem darbiniekiem, nevienu nešķirojot, komandā jūtama ģimeniska atmosfēra, kas liecina, ka firmas vadītājs ir saprotošs cilvēks;
3) SIA” Labo darbu komanda” organizē un veido daudzus lielus pasākums un koncertus, kas atspoguļo firmas augsto statusu un popularitāti, kas ir svarīgi klientiem;
4) SIA „ Labo darbu komanda” reklamējas tikai interneta vietnē un caur klientu starpniecību;
Veicot darbu, autore piedāvā šādus priekšlikumus:
1) SIA „ Labo darbu komanda” kolektīvam vajadzētu veidot papildus sanāksmes un sēdes, lai vairāk konkretizētu savus pienākumus mērķu izpildei;
2) SIA „ Labo darbu komanda” ģimeniskajam kolektīvam vajadzētu organizēt ne tikai pasākumus klientiem, bet arī izklaides pasākumus sev;
3) SIA „ Labo darbu komanda” vajadzētu vairāk izcelt savu vārdu presē un sabiedrībā, lai to zinātu ikviens cilvēks un veidotos vēl labāks priekšstats;
4) SIA „ Labo darbu komanda” vajadzētu izvietot savu piedāvājumu reklāmu arī citos medijos, kā radio, televīzija un laikraksti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register