Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:304402
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  „Lido” kora pirmsākumi (1909 – 1963)    6
2.  Smiltenes vidusskolas koris diriģentes Māras Zelmenes vadībā (1963 – 1988)    7
2.1.  Gatavošanās    7
2.2.  Tradīcijas    8
3.  Smiltenes vidusskolas koris diriģentes Violas Krūmiņas vadībā (1988 – 1993)    9
3.1.  Kora nosaukuma rašanās    10
4.  Smiltenes vidusskolas koris diriģenta Tāļa Veismaņa vadībā (1993 – 1996)    11
4.1.  Koris „Lido” Vācijā    11
4.2.  Koris „Lido” koncertē Latgalē un Kurzemē    11
4.3.  Smiltenes vidusskolas koris Raimonda Paula kompaktdiskā    12
4.4.  Koris „Lido” gatavojas koncertiem un konkursiem    12
4.5.  Kompaktdiska iznākšana    13
4.6.  „Lielā balva”    13
5.  Smiltenes ģimnāzijas koris „Lido” diriģentes Valdas Sedolas un koncertmeistares Ilzes Megnes vadībā    15
5.1.  „Lido” korim sudraba diploms    16
5.2.  Koris „Lido” Itālijā    17
5.3.  „Lido” kora jubilejas koncerts    17
5.4.  No Vidzemes dziedāt uzaicināts tikai koris „Lido”    18
5.5.  Jauniešu kora „Lido” dalība Vispārējos latviešu dziesmu un deju svētkos    18
6.  Jauniešu kora „Lido” dalībnieki    19
6.1.  Bijušo dalībnieku atmiņas    19
6.2.  Esošie kora dalībnieki    22
6.3.  Kora dalībnieku aptaujas rezultāti    24
  Secinājumi    26
  Izmantoto izziņas avotu saraksts    28
  Pielikums    30
Extract

Visi respondenti atbildēja, ka viņus apmierina kora vadītāju darbs.
Komentējot atbildi par to, kas tieši dalībniekus apmierināja kora vadītāju darbā, atbildes bija ļoti dažādas. Tika minēta stingrā disciplīna, attieksme kā pret līdzvērtīgiem, jauniešu saprašana, profesionalitāte, sevis pilnīga atdošana darbam, spēja uzmundrināt un iedrošināt.
Uzdodot kora dalībniekiem jautājumu, vai korim „Lido” ir jāpastāv arī turpmāk, visi respondenti atbildēja ar „jā”. Par iemesliem tika minēts, ka koris „Lido” ir Smiltenes Ģimnāzijas simbols un lepnums; pilsētas vizītkarte; jo nes pilsētas vārdu Latvijā un pasaulē; tā ir laba vieta, kur jauniešiem pavadīt brīvo laiku; vieta, kur vienoties dziesmā; jo koris „Lido” ir vērtība, kuru nedrīkst pazaudēt.

Secinājumi
Lai kora sniegums būtu augsts, nepietiek tikai ar to, ka tiek sapulcināti jaunieši, kuri prot dziedāt. Ir nepieciešams pielikt lielas pūles un smagi strādāt gan koristiem, gan kora vadītājiem.
Kora pastāvēšanā liela nozīme ir auditorijai un tās atbalstam.
Lai iesaistītu jauniešus kora dziedāšanā, tiem jāpiedāvā ne tikai iespēja dziedāt un realizēt sevi mūzikā, bet arī dažādas jauniešiem atbilstošas izklaides – izbraucieni, pasākumi u.c.
Liela nozīme ir kora vadītāju darbam – piemērota repertuāra izveide, dalībnieku motivēšana darbam, pasākumu organizēšana u.c.
Augstie sasniegumi jau kopš 1967. gada norāda uz to, ka koris jau kopš pašiem tā pirmsākumiem ir bijis veiksmīgs un atzīts. (sk. 2. pielikumu)
Koris „Lido” nes Smiltenes Ģimnāzijas un Smiltenes vārdu Latvijā un pasaulē.
Koris „Lido” ir viens no veidiem kā jauniešiem vērtīgi aizpildīt savu brīvo laiku.
Jauniešu koris „Lido” ieņem nozīmīgu vietu tā dalībnieku un Smiltenes iedzīvotāju dzīvēs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register