Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:363092
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Medijiem ir liela ietekme uz patērētājiem un viņi nosaka lielākās sabiedrības daļas viedokli. Lai arī cilvēki mēģina noliegt mediju ietekmi uz viņu spriestspēju, taču reālā situācija ir savādāka. Pasaulē tas ir pilnīgi normāli, ka sociālie mediji diktē savus noteikumus, kuriem pakļaujas sabiedrība. Latvijā, kura ir ļoti maza valsts uz pasaules fona, informācijas nesēju ir ļoti daudz un savu viedokli viņi izklāsta koncentrētā un lielā informācijas apjomā.
Vēl pirms 25 gadiem cilvēki mūziku klausījās vadoties pēc sajūtām, ideoloģiju dziesmās un mūziķu skatuvisko šarmu. Mediji nebija noteicošie, kuri virzīja klausītāju domas vienā vai otrā virzienā, atkarībā pēc izdevīguma. Tā kā mūzikas industrija ir iespaidīgi attīstījusies, tad jau pēdējos 15 gadus, komercializācijas procesā, arī mūzikas mediji ir ieņēmuši vadošo lomu, lai noteiktu kāda ir labākā mūzika, kuru klausīties. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register