Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:661636
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Ritms mūzikas metodiķu darbos un folklorā    4
  Kustība un mūzika    5
  Skolēnu ritma izjūtas attīstīšana    8
  Ritmisko darbību darba veidi    9
  Ritma zilbes    12
  Ritma daudzbalsība    12
  Secinājumi    14
  Bibliogrāfija    15
  Pielikums    16
Extract

Secinājumi
1. Ritms ir viens no galvenajiem mūzikas pamatelementiem. Ritms – mūzikas skaņu ilguma un akcentu savstarpēja attiecība, viens no mūzikas izteiksmības un formveides pamatlīdzekļiem.
2. Ritmu var raksturot kā muzikālās uztveres bioloģisko daļu, kas izjūtama tīri ķermeniski, aizrautības brīžos rada līdzdarbošanās tieksmi.
3. Ritms var būt vienmērīgs un nevienmērīgs. Vienmērīgi ritmiskie zīmējumi veido vienāda ilguma skaņas. Lēnā, mērenā tempā tie rada mierīgus, nosvērtus mūzikas tēlus. Nevienmērīgi ritmiskie zīmējumi apvieno dažāda ilguma skaņas. Rada daudzveidīgus mūzikas tēlus – aktīvus, satrauktus, humoristiskus u.c.
4. 1. klasē sāk mācīt ritma vārdus “ iet ” un “paskrien”, izmanto ritma kartītes, kurās vienā pusē parādīts kustības attēls “iet” un “paskrien”, bet otrā – ritma zilbju apzīmējumi “tā” un “ti - ti”. Līdzīgi turpina mācāmām nošu vērtībām pievienot arī pauzi.
5. Nošu vērtības un ritma zilbes tiek apgūtas jau sākumskolas klasēs. Pirmajā klasē ritma balsienus izmanto nošu vērtību atšķiršanai, bet 2. klasē sāk mācīt nošu ilgumu nosaukumus.
6. Sākumskolas klasēs bērni ritmu uztver konkrētās rotaļu kustībās, vēlākā vidējā vecuma posmā šīs nodarbības kļūst vairāk vispārinātas.
7. Mūsdienās sastādītajās sākumskolas un pamatskolas mācību grāmatās un metodiskajos norādījumos ir vērojamas ritmikas elementu izmantošanas iezīmes dziedāšanas stundās, akcents tiek likts uz aktīvu muzicēšanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1348202
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register