Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:670468
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Satura rādītājs    2
  Ievads    3
1.  Kultūras pasākumu, festivālu organizēšana    4
1.1.  Plānošana    4
1.2.  Realizācija jeb īstenošana    7
1.3.  Motivēšana    7
1.4.  Kontrole    8
2.  SIA "POSITIVUS GRUPA"    11
3.  Festivāla „Positivus AB” vēsture    14
4.  Festivāla „Positivus” organizēšana    16
4.1.  Vieta    16
4.2.  Mākslinieku piesaistīšana    16
4.3.  Veicināšanas instrumenti    17
4.3.1.  Reklāma    17
4.3.2.  Personīgā pārdošana    18
4.3.3.  Sabiedriskās attiecības    18
4.3.4.  Pārdošanas veicināšana    18
4.4.  Sadarbības partneri    19
4.5.  Publika jeb patērētāju tirgus    19
4.6.  Konkurenti    21
5.  Finanses    23
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra    29
Extract

Mūsdienu cilvēks gan darba, gan privātajā dzīvē apmeklē dažāda veida pasākumus. To piedāvājums ir ļoti plašs, tikpat plašs ir piedāvātāju loks. Ikvienu pasākumu var uzskatīt par produktu, kas zināmā mērā apmierina vai neapmierina apmeklētāja vajadzības. Jebkurš pasākuma apmeklētājs, gluži tāpat kā tā īstenotājs vēlas iegūt maksimāli pozitīvu rezultātu. Pasākuma īstenošanas gaitu var pielīdzināt projekta īstenošanas gaitai. Tai ir jābūt vadītai, ievērojot vispārējās vadīšanas cikla funkcijas. Tāpēc ikvienam uzņēmumam, kurš organizē pasākumus, svarīgi ir zināt, izprast un balstīt savu darbību menedžmenta teorijā. Lai noskaidrotu, kā pasākumu organizēšana notiek reālā uzņēmumā, tika izvēlēts SIA „Positivus Music” uzņēmuma rīkotais festivāls „Positivus”.

Studiju darbam tika izvirzīts mērķis: analizēt festivāla „Positivus” saimniecisko darbību.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, autore izvirzīja šādus uzdevumus:
Kultūras pasākumu, festivālu organizēšanas teorija;
Festivāla „Positivus” organizēšanas izpēte;
Festivāla „Positivus” mārketinga izpēte;
Festivāla „Positivus” finansu izpēte;
Izteikt priekšlikumus un izdarīt secinājumus.

Darba tapšanas gaitā tika atlasīta literatūra par pasākumu organizēšanu, mārketingu, menedžmentu. Lai iegūtu darbam nepieciešamos datus, notika intervija ar SIA „Positivus Music” īpašnieku, darbam nepieciešamo materiālu atlase, mājas lapā ievietoto materiālu izpēte, datu analīze.

Kultūras pasākumu, festivālu organizēšana

Festivāls asociējas ar izpriecām, relaksāciju un veselības atgūšanu.
Pirmie festivāli parādījās Anglijā 1655. gadā. Festivāla nosaukums bija „Klergija dēli”, kurš notika Svētā Paula Katedrālē, Londonā. Savukārt muzikālo festivālu pirmsākumi tiek minēti ar 18. gadsimtu, precīzāk 1784. gadu, kurš notika Anglijā, Vestminsterā.[13.,3p]
Pēc šī teksta autore secina, ka festivālu pirmsākumos tiem bija savādāka nozīme, nekā mūsdienās. Tie vairāk bija kā garīgās attīrīšanās un pielūgsmes festivāli. Savukārt sākot ar 18. gadsimtu parādījās jau mūsu dienām līdzīgie festivāli. Cilvēki jau tajos laikos, balstoties uz savām idejām, spēja rīkot grandiozus pasākumus. Kaut vai lasot vēstures grāmatas, piemēram, gladiatoru cīņas, to arī var saukt par kultūras pasākumu, ko arī organizēja, protams, tā bija savādāka organizēšana, tajos laikos nedomāja, ne par sadarbības partneriem, ne reklāmu, ne peļņas gūšanu. Tādēļ, autore secina, ka pasākumu organizēšana iestiepjas vēl tālākā vēstures posmā, nekā 1655. gads.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1128488
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register