Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:680144
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Mūzikas teorijas pamatā bija tetrahordi- četru skaņu lejupejošs virknējums, kur augstākā un zemākā skaņa veido tīru kvartu. Portāls laiki.lv apgalvo, ka jau Senajā Grieķijā bija priekšstats par konsonējošiem un disonējošiem intervāliem – konsonējošie ir klausītājam vispatīkamākie, disonējošie ir neharmoniski, nepatīkami.
Grieķu mūzikā bija 3 raksturu skaņkārtas: diatoniskās, hromatiskās un enharmoniskās, no kurām tikai diatoniskās atbilst mūsdienu mūzikas jēdzieniem, bet hromatiskās un enharmoniskās skaņkārtas ļoti krasi atšķiras no tagadējām, jo, piemēram, enharmoniskajās skaņkārtās notiek kustība pa ceturtdaļtoņiem.

No diatoniskās mūzikas sistēmas veidoja dažādas oktāvas, gammas (no augšas uz leju):

dorisko: mi fa sol la | si do1 re1 mi1
frīģisko: re mi fa sol |la si do1 re1
līdisko: do re mi fa | sol la si do1
miksolīdisko: Si do re mi | fa sol la si…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register