Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865404
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.06.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Programma    2
2.  Analīze    3
3.  Aptaujas rezultāti    4
4.  Secinājumi    8
Extract

Mūzikai tiek piedēvēta spēja ietekmēt cilvēka pašsajūtu, garastāvokli un pat fizioloģiskās reakcijas. Tie gan ir tikai daži no procesiem, kurus pareizi izvēlēta mūzika spēj ietekmēt pozitīvi, bet neatbilstoša – negatīvi. Tiek uzskatīts, ka pareizi izvēlēta fona mūzika dažādās tirdzniecības vietās liek cilvēkiem tērēt vairāk naudas, nekā paredzēts. Tas tad arī ir kļuvis par vadmotīvu fona mūzikas izplatībai dažādās sabiedriskās vietās – ne tikai tirdzniecības centros, bet arī kafejnīcās, salonos, izklaides centros, frizētavās, arī sabiedriskajā transportā utt. Psihologi apstiprina, ka mūzika tik tiešām spēj būtiski ietekmēt cilvēka pašsajūtu, tikai tas cik ļoti lielu iespaidu mūzika atstāj uz cilvēku un tā zemapziņu atkarīgs gan no mūzikas tempa, skaļuma, melodijas, formas, gan no citām niansēm mūzikas skanējumā. Lai gan pētījumi nav apliecinājuši tiešu saistību starp mūziku un to, cik cilvēks iztērē iepirkšanās laikā, fakts, ka mūzika kā pārdošanas palielināšanas līdzeklis ir pietiekami efektīvs, jo nodrošina pozitīvāku komunikāciju ar patērētāju. Pētījumos atklāts, ka veikalos cilvēki pret dažādām skaņām ir iecietīgāki, nekā, piemēram, transporta līdzekļos. Vismaz 80% atzīst, ka skaņas, iepērkoties, viņiem netraucē. Kaut gan ne vienmēr tiek atzīts, ka tas palīdz iepirkšanās procesā. Cilvēki bieži vien ienāk veikalā ne tikai iegādāties kādu preci, bet arī paklausīties savai dvēselei tuvas skaņas. Psihologi gan uzskata, ka skaļa (vai klusa un mierīga, atkarībā no attiecīgā veikala) mūzika ir sava veida narkotikas, kas tik tiešām atslābina cilvēka spēju domāt, līdz ar to motivē viņu pieņemt lēmumus ātrāk un iegādāties kādu preci neapdomājot. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register