Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:869063
 
Evaluation:
Published: 14.03.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Mūzika un tās attīstība    7
1.1.  Mūzika mūsu dzīvē    7
1.2.  Mūzikas klausīšanās    8
1.3.  Mūzikas attīstības vēsture    9
2.  Mūzika kā intelektuālo spēju attīstītāja    13
2.1.  Pieredze un zināšanas    13
2.2.  Mūzikas ietekme uz cilvēka attīstību    15
2.3.  Mūzika kā intelektuālo spēju attīstītāja    16
3.  Mūzikas papildus mācīšanās Dobeles Valsts ģimnāzijas vidusskolēniem    19
3.1.  Respondentu atlase un datu iegūšana    19
3.2.  Mērķgrupas rezultāti    20
3.3.  Intervijas analīze    24
  Secinājumi    27
  Izmantotie informācijas avoti    28
Extract

Secinājumi
1. Pētījums pierādīja, ka Dobeles Valsts ģimnāzijas skolēniem, kuri nav saistīti ar muzicēšanu ir zemākie mācību sasniegumi angļu valodā, latviešu valodā, literatūrā, matemātikā, bet pētījuma mērķgrupas skolēnus 10. klasē (76% no kopējā respondentu skaita) un 11. klasē (75% no kopējā respondentu skaita) muzicēšana ietekmē pozitīvi.
2. Muzicējošajiem skolēniem ir konstatēta noturīga pozitīvā ietekme uz mācību sasniegumiem 10. un 11. klases laikā.
3. Mācību sasniegumi no 2012. gada līdz 2013. gada 1. semestrim ir progresējuši par 1,0 ballēm vidējo vērtējumu augstāk.
4. Ekspertu viedoklis apstiprina pētījuma rezultātus par muzicēšanas pozitīvo ietekmi uz mācību sasniegumiem.
5. Pēc ekspertes Andželas Beļskas sacītā, darba autore, kā ieteikumu izvirza ieviest klavierspēli Dobeles Valsts ģimnāzijas izglītības programmā.
6. Ar pētījuma rezultātiem vēlams iepazīstināt skolēnus, vecākus un skolotājus, lai motivētu skolēnus muzicēšanai, tādējādi sekmēt uzrādīt arī augstākus mācību sasniegumus vispārizglītojošajos priekšmetos.
7. Darba autore iesaka ģimnāzijas administrācijai turpināt pētījumu, pētot saistītu un nesaistītu ar mūzikas mācīšanos vidusskolēnu sasniegumu noturību vismaz trīs mācību gadus.
8. Mūzikas teorija pamato, ka mūzika veicina cilvēka iekšējā garīgā stāvokļa izmaiņas.
9. Mūzikas literatūrā ir pamatots, ka dziedāšana ietekmē cilvēka uztveri, dzirdi, atmiņas spējas, kas ir būtiski cilvēka turpmākajai attīstībai.
10. Mūzikas vēsture sniedz raksturojumu par mūzikas veidošanos un attīstību dažādos laika periodos. Izvērtējot mūzikas pasaules vēsturi tiek uzskatīts, ka mūzika visos laika posmos ir ietekmējusi pasaules sociālo, un intelektuālo attīstību.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register