Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:398506
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  FIZISKA UN PSIHOLOĢISKA SAGATAVOŠANA FUTBOLA SEKCIJĀ    10
1.1.  Anatomiskās un fizioloģiskās īpatnības bērniem un pusaudžiem    10
1.2.  Psiholoģiskie aspekti futbolistu āpmacībā    10
2.  FUTBOLISTU ĀPMACĪBAS METODIKA   
2.1.  Mācību procesa mērķi un apmācības pamatelementi   
2.2.  Vispārattīstošo vingrinājumu komplekss   
2.3.  Fiziskā stāvokļa pilnveidošana   
3.  BERNU SADARBĪBAS PRASMJU ATTĪSTĪBA FUTBOLA SEKCIJĀ    34
3.1.  Bērnu tipi un to raksturojums    34
3.2.  Futbola apmacības stratēģijas izveidošana    40
3.3.  Sadarbības prasmju uzlabošana sekcijā    40
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    40
  LITERATŪRAS SARAKSTS   
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Futbola treniņa galvenā specifika ir fiziskās aktivitātes daudzveidīgā ietekme uz augoša organisma attīstību. Treniņā bērni ne tikai iegūst zināšanas un pieredzi, bet arī attīsta un pilnveido visas organisma funkcionālās sistēmas. Tāpēc trenerim labi jāpārzina priekšmeta saturs un fiziskās audzināšanas līdzekļu iedarbība uz bērna organismu. Šī ietekme būs pozitīva tikai tad, ja treneris izvēlēsies fiziskās audzināšanas līdzekļus adekvāti bērna vecumam un fiziskajai sagatavotībai.
2. Mācību procesā ir ļoti nepieciešams motivēt bērnus izmantojot disciplīnu, jo disciplinētība atspoguļo cilvēka attieksmi pret vispārpieņemtajām sabiedrības normām. Izšķir trīs paveidus: a) pašdisciplīnu; b) izdevīguma disciplīna – balstās uz soda vai apbalvojuma pielietošanu; c) piespiedu disciplīna. Savā augstākajā attīstības formā disciplīna kļūst par pieradumu.
3. Bērnu atbilstību kādam no sporta veidiem reāli var noteikt tikai sākot ar pubertātes periodu, tādēļ bērnu treniņu principam jābūt orientētam uz maksimālu daudzveidību pēc iespējas plašākā diapazonā un jāievēro, ka agrā specializēšanās kādā no sporta veidiem nedod pozitīvu ietekmi vēlākiem treniņu gadiem.
Darba gaitā izdarīti sekojoši priekšlikumi:
Trenerim nepieciešams izrādīt uzticēšanos, attīstīt bērnu uzskatus un personību. Pusaudža uzvedību ievērojami ietekmē vēlme tikt uztvertam nopietni. Neviens nevēlas justies mazvērtīgāks. Liela daļa pusaudža uztraukumu ir saistīti ar vēlmi, lai pret viņu neizturētos kā pret bērnu. Parasti ir divi maldīgi un pilnīgi pretēji veidi, kā treneri cenšas saglabāt savu vadību. Viens variants ir izlutināt bērnus, darīt darbus pusaudžu vietā un piekāpties viņu prasībām. Otrs – būt autoritāram un piespiest pusaudzi pakļauties trenera lēmumiem. Bet patiesībā jaunietis cienīs cilvēkus, ja jutīs, ka ciena arī viņu.
Apmēram 8 gadu vecumā var sākt bērna vispusīgu fizisko aktivitāšu attīstīšanas procesu, kas orientēts uz kustību koordinācijas un ekonomiskuma veidošanu. Šajā periodā ļoti nopietni ir jāmāca visas ar fiziskajām aktivitātēm saistītās kustības, lai bērns iegūtu pamatīgu vispārējo fizisko sagatavotību, kā bāzi turpmākajām sporta aktivitātēm. Ja bērni agri sāk specializēties, tad viņu vispārējā fiziskajā sagatavotībā tiek izcirsts ļoti liels “robs” un viņu perspektīvas, kuras tiek saistītas ar maksimālajām iespējām kādā no sporta veidiem, vēlākajos sportam veltītajos gados ir ļoti ierobežotas un pat atsevišķos gadījumos niecīgas.
Lai veicinātu sadarbības prasmju uzlabošanos, trenerim nepieciešams katram bērna tipam iedot piemērotu lomu futbola laukumā, lai bērni justos ērti – tas samazinās strīdus starp bērniem.
Kopīgu futbola rotaļu un vingrinājumu veikšana ir nepieciešama bērnu komunikācijas attīstībai.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1245658
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register