Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:403151
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Tematiskais plāns 8 nedēlām   
  Šķēršlu josla   
  Apla treniņš   
  Pašvērtējuma kārte   
  Hronometrāža   
  Pulsa likne   
  Pedagoģiskais novērojum   
  Atslēgas vārd   
  Vērtēšanas kritēriji   
  Pamatizglitibas standart   
Extract

Novērotās stundas apraksts hronoloģiskā secibā.

Stāšanās
Iepazišanās ar nodarbibas gaitu ( izlasija pie sienas )
Uzmanibas vingrinājumi
Sološana
Skriešana caur zāles centru, pārlecot pāri soliem pa vienam, pa pāriem, pa četriem, pa astoniem, sadodoties rokās
Sološana apkārt zālei, elpošanas atjaunošie vingrojumi
Apstāšanās
Katrs saņem no skolotājas lentiti ( ir dažādas krāsas ), piesien lentiti pie rokas
Skan mūzika
VAV uz vingrošanas soliem
Mierigi staiga pa zāli, apsežas uz soliem
Pēc signāla apskrien apkārt zālei vienu apli un
apsēžas uz soliem
Skatas nākošo uzdevumu
Lēc ar abām kājām, rokas uz gurniem
Apsēžas uz soliem
Balsts tupus uz sola paralēli, pietupieni, celot rokas augšā
Apskrien apkārt zālei vienu apli un apsēžas vies aiz otrā, uzlikot rokas priekšā sēdošam uz pleciem
Noliekšanās sānis un atpakal
Skrien apkārt zālei
Apgulas uz muguras, kājas zem sola, rokas aiz galvas vingrojums vēderprese
Apskrien apkārt zālei
Apstājas pie soliem, pārlec pāri solam, atspēroties ar abām kājām un izlist zem ta
Skrien apkārt zālei
Paņema basketbola bumbas ( skolotāja nepaņema pirmā !)
Nostājas starp soliem
Bumba augšā, puspietupiens, atlaiž bumbu, pēc atsitiena satver
Noliecas uz priekšu kājas sliektas plecu plātumā, bumbu turēt starp kājām vienā roka no priekšas, otrā no aizmugures, mainot roku stāvoklus, ķert bumbu, lai tā nenokristu
Noliecas uz priekšu, kājas plecu plātumā, ripina bumbu pa astotnieku
Met bumbu augšā un ķer to
Balsts sēdus, noliecas uz priekšu, ripina bumbu ap kājām
Skolotāja maina atrašanās vietu
Apsēžās pa pieci, izveidojot apli, atstāja 1 bumbu uz grupu, pārējie nolika savas bumbas
Met bumbu viens otram, pēc svilpes signāla maina virzienu
Stāja uz celiem, met bumbu pa apli, pēc svilpes signāla maina virzienu
Paņēma otro bumbu, tas pats uzdevums ar divām bumbām
Pēc 3 svilpes signāliem pabeigt uzdevumu
Piecelas, nolika bumbas
Nostājas kolonnas pa 4
Stafete – skrien, pārlēc pari soliem (4),
apskrien pildbumbu un atgriežas atpakal
Skolotāja nosauc vietas un piešķir punktus
Stafete – skrien, pārlec pāri soliem (3 ), izlist zem gumijas, apskrien pildbumbu un atgriežas atpakal
Novac solus
Paņem pilbumbas, nostājas pie basketbola sānu linijas
Pēc svilpes signāla ripina pildbumbas, kurš tuvāk basketbola sānu linijai prētējā pusē
Noskaidro, kurš vistuvāk
Ripina ar vienu roku
Nolika pildbumbas uzzimētos aplos
Pacela rokas augšā, skolotāja skaita - lidz 12 visiem jāapgulas
Skan mūzika
Piecelas
Nostājas vienā rindā

Uzraksti atbildes uz jautājumiem, ilustrējot ar konkrētiem piemēriem no novērotās stundas!
1. Uzraksti kāds inventārs ( daudzums, novietojums ) un kāpēc bija sagatavots šai stundai.
Stundas laikā tika izmantots sekojošs inventārs: vingrošanas soli (4) – ievadsagatavotājdalā, basketbola bumbas tika izmantotas stundas galvenā dalā. Stafetes laikā izmantoja gumiju. Nobeiguma dala tika izmantotas pildbumbas.
Lai sadalitu bērnus grupās, skolotāja izmantoja krāsainas lentites. Stundā tika izmantots ari mūzikālais pavadijums

2. Vai skolotājs prata izvēlēties atrašanas vietu, kuros virzienos, kāpēc pārvietojas?
Man liekas, ka skolotāja prata pareizi izvēlēties atrašanas vietu, viņa atradas tur, kur viņu varēja redzēt visi skolēni ( piem. VAV laikā viņa stāvēja pa vidu ). Galvenas dalas laikā skolotāja mainija atrašanas vietu. Stundas laikā skolotāja ilgi nestāvēja vienā vietā, bet pārvietojas.

3. Kādas darba organizācijas formas ( frontāli, grupās u.c. ) skolotājs izmantoja? Nosauc lūgumus, komandas, norādijumus, kurus skolotājs pielietoja katrā no stundas dalām.
Lai sadalitu bērnus grupās, skolotāja izmantoja interesantu metodi, izdalot bērniem dažadas krāsa lentites, vienādas krāsas lentites ipašnieki, bija vienas komandas dalibnieki. Bērni nodarbojas grupās, gan VAV laikā, gan galvenās dalās laikā.

4. Vai plānojot stundas organizāciju, skolotājs ievēroja drošibas noteikumus, konkrēti kādus, kāpēc?
Tā kā VAV bija plānoti ar vingrošanas soliem, skolotāja ievēroja atstati starp soliem, lai skolēni varētu brivi darboties, ne traucēt un ne traumēt viens otru. Ari stafešu laikā skolotāja ievēroja attālumu starp pildbumbām un sienu, lai bērni ātrumā neieskietu tā.

5. Kā skolotājs motivēja skolēnus darbam ( mini konkrētus piemērus )
Loti spilgts piemērs kā padarit nodarbibu interesantāku un iesaistit bērnus nodarbibā ir piedavāt bērniem iemācit jaunu vielu vai nostiprināt jau apgūtu – darbojoties rotalas veida, skolotāja ari to izmantoja, darbojoties ar pildbumbām, viņa piedavaja nevis vienkārši ripināt bumbas, bet rikoja mazas sacensibas, likot bērniem ripināt bumbu lidz konkrētai linijai un bērni ari cenšas to izdarit precizāk, nevis vienkārši mes pildbumbu, lai tā kaut kur aizripotu.

6. Vai slodze stundā pieauga pakāpeniski, ar kādiem lidzekliem un metodēm skolotājs to panāca, nosauc konkrēti. Stundas sākuma pēc uzmanibas vingrinājumiem sekoja sološana, pēc tā pārgāja skriešanā. Nobeiguma dalā pēc pildbumbu nolikšanas, sekoja atbrivojošs vingrojums, bērni apgulas uz gridas un mūzikas pavadijuma notika atpūta.

7. Kādus uzmanibas vingrojumus skolotājs pielietoja, uz kādiem signāliem, kurā stundas dalā?…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register