Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:477635
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Karatē vēsture    4
1.1.  Gičins Funakoši    6
1.2.  Karatē nosaukuma attīstība    8
1.3.  Šotokan    10
2.  Karatē virzieni    11
2.1.  Šotokan organizācijas    11
2.2.  Šotokan simbols    14
3.  Kata    15
4.  Kumite    15
5.  Pētījuma metodika    16
6.  Pētījuma apraksts    17
7.  Aptaujas rezultātu analīze    18
8.  Kopsavilkums    30
9.  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Anotācija    33
  Annotation    34
  Pielikumi    35
Extract

“Šis cīņas mākslas veids gūst arvien vairāk piekritēju visā pasaulē. Tas ir lielisks līdzeklis pašaizsardzības spēju izveidošanai, kā arī labas fiziskās formas uzturēšanai. Bez labas fiziskās veselības nebūs arī pilnvērtīgas garīgās darbības. To sākuši saprast studenti, skolotāji, mākslinieki, darījumu cilvēki, ierēdņi. Daudzas skolas (ne tikai Japānā) fizkultūras stundas velta karatē nodarbībām.” [9]
Tēmu par karatē darba autore galvenokārt izvēlējās tāpēc, ka pati ar to nodarbojas un karatē vairs nav sporta veids vien. Darba autorei karatē ir kļuvis par dzīvesveidu. Karatē ir mainījis autores domāšanas veidu un disciplinējis. Darba autore izvēlējās šo tēmu, jo gan agrāk, gan arī mūsdienās un noteikti arī nākotnē būs svarīgi, lai cilvēks mācētu sevi aizstāvēt, tāpēc darba autore vēlējās citiem pastāstīt par karatē.
Darba mērķis:
Padziļināt zināšanas par karatē un pētīt karatē ieviešanas iespējas Ķekavas vidusskolā
Veicamie uzdevumi:
Iepazīties ar teorētisko literatūru par pētāmo problēmu
Pamatojoties uz literatūras analīzi raksturot karatē teorijas aspektus
Izpētīt karatē ieviešanas aktualitāti Ķekavas vidusskolā
Darba metodes:
Aptaujas
Literatūras analīze un izpētes metode
Materiālu apstrādes metode
Hipotēze:
Ķekavas vidusskolas skolēni vēlas nodarboties ar karatē Ķekavas vidusskolā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register