Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:916968
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sporta skolotāja pedagoģiskā kompetence:
Jāattīsta spējas novērtēt kustību telpiskos un laika parametrus, no kuriem atkarīga orientēšanās dzīves un darba mainīgās situācijās, un savu darbību kontrole;
Jāattīsta ātra un precīza kustību reakcija, kā arī organisma spēja pielāgoties lieliem ātrumiem;
Jāpastiprina prasme apvienot fizisko, emocionālo un psihisko slodzi, veicot vispārējās fiziskās sagatavotības fona uzdevumus;
Jāpalielina spēja atkarībā no konkrēta darbības veida vienoti izmantot fiziskās īpašības.


Jāsniedz zināšanas par fiziskās aktivitātes vietu un lomu veselīgā dzīvesveidā;
Jāiepazīstina ar ievērojamu sportistu dzīvi;
Jāieaudzina disciplīna, apzinīga attieksme pret uzticētajiem pienākumiem;
Jāattīsta estētiskā gaume un higiēniskās iemaņas;
Jāveicina gribas un morālo īpašību veidošanās skolēnu savstarpējā saskarsmē stundās un ārpusklases nodarbībās.

Jāievēro sistemātiskums un pakāpenība slodzes regulēšanā;
Jāņem vērā bērnu vecums, dzimums, fiziskā sagatavotība un veselības stāvoklis;
Sistemātiski jāpalielina visu organisma sistēmu funkcionālās spējas;
Jāievēro higiēniskās prasības un normas visās sporta stundās;
Skolēniem stundās jāiemāca vienkārši paškontroles paņēmieni;
Jācīnās pret kaitīgiem ieradumiem;
Iespēju robežās jākoriģē ķermeņa forma, jāveido racionāla stāja;
Jāsniedz zināšanas, jānostiprina prasmes un iemaņas par veselīgu dzīves veidu ikdienā.

Pareizi jāsaprot galvenie un pakārtotie uzdevumi;
Jāklausās, jānovērtē, jāuztver un jādomā, lai veiktu stundas uzdevumus;
Aktīvi jādarbojas stundā, jāveic paškontrole, jāapspriež rezultāti ar citiem skolēniem;
Jāsniedz palīdzība un aizsardzība;
Jānovērtē dažādas stundā radušās situācijas.


Jāpaskaidro stundas mērķis un uzdevumi;
Jāorganizē konkrētās darbības;
Pastāvīgi jāanalizē un jāvērtē skolēnu darbs, jādozē slodze;
Jānoregulē un jāvada skolēnu savstarpējās attieksmes.

Stundas galveno un pakārtoto uzdevumu noteikšana;
Satura un vielas apjoma precizēšana;
Stundas struktūras variantu izvēle stundas organizatoriski metodiskai nodrošināšanai;
Skolotāja personīgā sagatavošanās;
Palīgu un grupu vecāko instruēšana;
Mācību vielas sagatavošana.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register