Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:239389
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.08.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads: kinematogrāfs kā masu komunikācijas līdzeklis    3
  Secīgi foto uzņēmumi    4
  Kino dzimšana    4
  XX gadsimta bērns    4
  Pirmais kinoseanss    5
  Kino valodas rašanās    5
  Prāta un jūtu ceļā    6
  Skatīties un redzēt filmu    6
  „Holivudas” planētas dzimšana    7
  „Mēmā” kino ēra Holivudā    7
  Filmēšanas tehnikas tēvs    8
  „Nācijas dzimšana”    8
  Kino kari    9
  Žanru rašanās    9
  Džeza laikmeta kino    10
  „Mēmā” kino noriets    10
  Slavenais Čārlijs Čaplins    11
  Rietumu kino 50.-90. gados    13
  Merilina Monro    14
  „Oskars”    15
  Nobeigums    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Kino lielā mērā iespaido jauniešu prātu un jūtas. Saprotams, tam tiek pievērsta sociologu, mākslas speciālistu, kultūras teorētiķu uzmanība – visus viņus interesē mākslinieciskas jaunrades un uztveres, masu komunikācijas līdzekļu, sabiedrības noskaņojuma dinamikas u. c. problēmas.
Vispirms kino atšķiras no citiem mākslas veidiem (konkrēti, no teātra) ar to, ka tas aizņem ievērojami vairāk vietas sociokultūras telpā, iziet tālu aiz mākslinieciskā loka robežām. Ja teātris nosacīti tur sevi mākslas šaurajos rāmjos, tad kino aptver ar savu ietekmi burtiski visu, sākot ar garīgajiem ideāliem un beidzot ar modi un etiķeti. Kinematogrāfa aktīva iesaistīšanās masu komunikācijas procesā paaugstina tā sociālās iedarbības potenciālu.
Masu komunikācija ir informācijas (zināšanu, garīgo vērtību, morālo un tiesisko normu u. c.) izplatīšanas process ar drukāto līdzekļu, radio, kino un televīzijas palīdzību uz lielām izkliedētām auditorijām. Pie kam masu komunikācija ir sociāli orientēts pastarpināts saziņas veids, un tā galvenā funkcija ir nevis vienkārši informēšana, bet arī sociālajā sfērā izkliedētu indivīdu apvienošana. Vārdu sakot, masu komunikācija ir līdzeklis, ar kura palīdzību cilvēks sajūt sevi kā plašas sabiedrības locekli un aktīvi iesaistās tās dzīvē.
Pat tie masu komunikācijas līdzekļi, kuri ieguvuši pastāvīgu māksliniecisko nozīmi, saglabā nesaraujamus sakarus ar sabiedrības sociālajiem procesiem. Attiecībā uz kino, kurš, kā jau tika teikts iepriekš, veido sabiedrību, šī doma ir vispareizākā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register