Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:501207
 
Evaluation:
Published: 18.03.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Par postmodernismu amerikāņu filmā “Cīņas klubs” var runāt gan formas, gan satura aspektā.
Filmas tēma ir saistīta ar identitātes meklējumiem. Kā zināms, postmodernismu raksturo tradicionālo identitātes avotu- ģimenes, sociālās grupas, reliģijas, profesijas, tautības u.c. –zudums. “Cīņas kluba” galvenā varoņa dzīvē nav vietas ģimenei, ne arī reliģijai, tautībai utt. Vienā no epizodēm, domājot atbildi uz jautājumu, kas viņš ir, beigās atbild: Patērētājs. Viņš tā arī dzīvo- kā “atbilde” uz reklāmām, pēc principa “iepērkos, tātad eksistēju” - iegādājas dažādas lietas, iedzīvinot savā mājvietā preču katalogu lappuses. (Sākumā, kad tiek rādīts viņa dzīvoklis, uz ekrāna pie dažādām lietām redzami uzraksti, kādi ir katalogos- firmu nosaukumi, cenas utt.) Pērk droši vien ne jau to, ko patiešām vajag, bet to, kas var būt kā zīme viņa sociālajam stāvoklim. Kopiju piedāvājumā mēģina atrast “galdu, kas vislabāk izteiktu viņa personību.” …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1115540
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register