Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:595646
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kultūra ir cilvēka prāta un jūtu kolektīva programmēšana, ko raksturo:
Dzīvesveids,
Vērtīborientācijas,
Pašvērtējums (“Es”lomas apzināšanās),
Pilsoniskā identitāte.
Pilsonis-personība: sociālā apzināšanās, vērtības un uzvedība, un patērētāja kultūras ētiskie aspekti.
Patērētāja uzvedības izpētes priekšmets ir psiholoģiskās ietekmēšanas mehānisms, tā:

Funkcionēšanas mērķtiecīga vadīšana,
Regulēšana,
Lēmumu un stratēģijas humānās virzības saglabāšana.
Patērētāju uzvedību determinē tirgvedības problēmas. Tirgvedībā akcentuācija izpaužas divējādi:
Rūpēs par patērētāju, vadoties no preces kvalitātes, maiņas vērtības un piedāvājuma izvēles,
Uzņēmējdarbības peļņas nodrošināšanā, saglabājot patērētājus.

Patērētāja uzvedība- darbība, kas virzīta uz pakalpojuma vai preces iegādi, patērēšanu un atgriezeniskās saites nodrošināšanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register