Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:671459
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
2.  Flešmobu kustības izturēšanās un efekts    5
3.  Flešmobs kā politikas un kultūras sastāvdaļa, kas no virtuālās realitātes pārtop realitātē    5
4.  Flešmoba kustības labās un sliktās puses    6
5.  Flešmobu kustības attīstība dažādās pasaules valstīs    7
6.  Iemesls, kurā cilvēki kļūst par flešmobiem    8
7.  Flešmobu kustība šodien un nākotnes vīzija    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Ievads
Flešmobi ir internetā organizēta cilvēka masa, kas izplāno kādas konkrētas rīcības un tad pilda. Tā ir sava veida kultūras un identitātes izpausme. Šī ir jauna intenretā organizēta kustība, kura reālajā pasaulē palīdz sabiedrībai nojaukt steriotipu robežas. Tātad kustība iezīmējas virtuālās realitātes telpā, bet spoži parādās reālajā pasaulē.
Savam darbam izvirzīju mērķi iepazīties ar flešmobu kustību un izprast tās ietekmi uz sabiedrību.
Darba uzdevumos iekļāvu iegūt izpratni, kas ir flešmobi, kas un kā izdomāja flešmobu kustību, kādēļ. Aplūkot flešmobu kustību sākumu un iepazīties ar šīs kustības efektu. Parādīt flešmobu kā kultūras sastāvdaļu un to, kā tas atšķiras no cita internetā sastopamās komunikācijas un šo komunikāciju ceļā radušo dzīves uztveri, kultūras attēlošanu reālajā pasaulē. Aplūkot flešmoba labās un sliktās puses. Noskaidrot kādēļ cilvēki pievēršas šai kustībai un apskatīt felešmobu kustību dažādās pasaules valstīs. Ieskicēt tālāko flešmoba kustības attīstību, jo tā vēl ir pagaidām jauna.
Uzskatu, ka cilvēkiem jau pašā sākumā vajadzētu zināt kāda ir flešmoba teorētisko pusi un kā to cilvēki pielieto praktiski, jo daudzi mēdz pārkāpt šo felšmobu kustības noteikto ceļu, kas flešmobu skaita pieauguma dēļ var novest pie šīs kustības bezjēdzīguma un vienkāršas muļķošanās un tādejādi izjaucot kaut kādas stipras ideoloģijas izzušanu. Jo uzskatu, ka flešmobs ir spēcīga kustība, kuras rezultātā var mainīties cilvēka skatījums uz dzīvi, tādejādi radot jaunus kultūras veidus….










1. Flešmobu definīcija un tā izcelsme
“Flešmobi ir cilvēku gurpa, kuri pēkšņi sapulcējas publiskā vietā, izdara kaut ko neparastu uz īsu laika periodu un tad zibenīgi pazūd. Viņi parasti ir organizēti ar interneta palīdzību vai ar citu digitālās komunikācijas tīklu palīdzību(1).”
Šis termins arī attiecas uz tādu parādību, tādiem mobiem, kas lieto tādu pašu koordināciju, parādās pēkšņi plašā grupā un stimulē darbības daudzejādās ģeogrāfiskajās vietās, ne tikai vienā tajā pašā laikā. Piemērs tādai darbībai ir pateicoties mobilo telefonu lietošanai, kad varēja sazināties 2005. gada pilsoņu nemierā Francijā, lai koordinētu plaši izplatītu sociālo sagrāvi..

“Pimrais flešmobs tika organizēts Manhetenā 2003. gada maijā Bila Vasika, “Harpera” žurnāla vecākā redaktora vadībā.(1)” Flešmoba pirmsākums bija nezināms, kamēr Vasiks publicēja rakstu par flešmoba radīšanu “Harpera” žurnāla 2006. gada marta numurā.
Tātad, pirmais mēģinājums (2003. gada maijā) bija veiksmīgs pēc mērķtiecīgas izplatīšanas, kurā cilvēki tika mēģināti plānot savākties kopā un to arī izdarīja. Pirmais veiksmīgā flešmobu pulcēšanās bija 2003. gada 3. jūnijā Macy’s universiālveikalā. Vasiks izvairījās no problēmas otrajā flešmobu laikā nosūtot dalībniekiem priekšnoteikumus- nokļūt četros iepriekšzināmos Manhetenas bāros, kur viņi saņēma tālāko instrukciju par beidzamo notikumu un flešmobu kustības vietas noteikšanu īsi pirms notikuma sākuma. Visbeidzot vairāk nekā simts cilvēku sapulcējās Macy’as universiālveikala devītā stāva grīdasegas nodaļas pie viena ļoti dārga tepiķa un sacīja, ka grib šo tepiķi iegādāties. Sekojot šim flešmobam apmēram 200 cilvēku saplūda Hyatt viesnīcas stāvos pie margām un sāka sinhroniski aplaudēt apmēram 15 sekundes- it kā būtu ieradušās ļoti lielas slavenības, tā pārsteidzot apkārtējos cilvēkus.
Pēc mēneša lielā Ņujorkas rotaļlietu veikalā 500 cilvēku liels pūlis nometās ceļos pie milzīgas dinozaura statujas, pielūdzot to kā dievību. Flešmobu kustība drīz ātri izplatījās arī Eiropā un Āzijā..

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register