Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:736065
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

2007. gadā visa gada garumā Latvijas institūts sadarbībā ar LR vēstniecībām ārvalstīs, LR AM Informācijas un sabiedrisko attiecību departamenta Informācijas nodaļu (FACTIVA monitoringa pārskats uz atslēgas vārda „Latvia”), kā arī interneta pieejamajiem resursiem
veica ārvalstu rakstošo mēdiju monitoringu par Latvijas publicitāti, apkopojot 360 publikācijas par Latviju, kopumā no 13 valstīm.
Ārējo pētījumu rezultāti liecina, ka Latvijas atpazīstamības līmenis ir ļoti zems visās valstij nozīmīgākajās jomās: kultūrā, vēsturē, politikā, valsts pārvaldē, zinātnē, ekonomikā, sportā utt. Pētījuma rezultāti norāda, ka Latvijas atpazīstamības rādītāji ir nedaudz augstāki sportā un valsts pārvaldē. Rakstošajos ārvalstu mēdijos dominējošs pārsvars ir aktualitātēm valsts politikā un ekonomikā.
Vietējo pētījumu rezultāti liecina, ka Latvijas sabiedrības uztvere Latvijas tēlu pasaulē visvairāk prezentē Latvijas sportisti, politiķi un augstas valsts amatpersonas, savukārt Latvijas ekonomiskā attīstība būtu vissvarīgākais instruments valsts tēla veidošanā.
Pēc Šveices veiktajiem pētījumiem tika konstatēts, ka dažas lietas, ko paši uzskatīja par pozitīvām, ārzemēs uztvēra negatīvi. Tas nozīmē, ka nevajag runāt tikai par to, kas patīk mums pašiem, neņemot vērā, kā to uztvers citi. Jārēķinās, ka pasaulē 80% cilvēku par Latviju neko nezina un negribēs zināt. Mums ir jādomā par tiem, kam Latvija interesē.
Pēc šo pētījumu veikšanas sākās strauja Latvijas tēla veidošana, kas pamazām vainagojas ar panākumiem, jo Latvijā ierodas vairāk tūristu, starptautiskās izstādēs mēs piesaistām pastiprinātu citu valstu interesi ar saviem jaunatklājumiem un izgudrojumiem, šobrīd mēs esam valsts, kas ar panākumiem ķepurojas ārā no smagas ekonomiskas situācijas, nevis bariņš cilvēku, kas paši nesaprot kā pārvaldīt savu valsti. Var teikt, ka, beidzot, kad esam piedzīvojuši lielu daļu negatīvo aspektu vienota valsts zīmola trūkuma dēļ, esam beidzot sākuši izmantot labi izveidota un pārdomāta zīmola pozitīvos aspektus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register