Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:755162
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Secinājumi
• Televīzija, kā masu komunikācijas līdzeklis, laika gaitā ir ievērojami mainījusies un uzlabojusies. Mūsdienās gandrīz katra mājās ir televizors, kas ir viens no galvenajiem informācijas iegūšanas līdzekļiem.
• Televīzija sabiedrībai pavēra plašāku skatījumu uz dzīvi, ļāva iepazīt to, par ko agrāk nekas nebija zināms.
• Sākumā, kad mājās ģimenēm parādījās televizori un aktuāla kļuva kolektīvā TV pārraižu skatīšanās, tika uzlabotas un pastiprinātas indivīdu savstarpējās attiecības, gan kaimiņu, gan draugu, gan radu.
• Televīzijas „zelta laikmetā” attīstījās jauni programmu žanri, daudzi raidījumi tika pārcelti no radio uz televizoru ekrāniem, piemēram, ziepju operas, komēdijseriāli, raidījumi bērniem.
• Aktieriem pavērās jaunas iespējas savas karjeras pilnveidošanā.
• 50. gadu ziepju operās bieži tika izcelta sieviešu un mājsaimnieču sociālā loma, izplatīti stereotipi par to, kādai jābūt īstai mājsaimniecei un cik laimīgai viņai jājūtas par piešķirto „titulu”.
• Sievietēm paredzētās televīzijas reklāmas bija par uzkopšanas līdzekļiem un to, cik lielu prieku nes mājas darbi. Tā ietekmē arī radās nosaukums – ziepju opera.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register