Secinājumi
• Televīzija, kā masu komunikācijas līdzeklis, laika gaitā ir ievērojami mainījusies un uzlabojusies. Mūsdienās gandrīz katra mājās ir televizors, kas ir viens no galvenajiem informācijas iegūšanas līdzekļiem.
• Televīzija sabiedrībai pavēra plašāku skatījumu uz dzīvi, ļāva iepazīt to, par ko agrāk nekas nebija zināms.
• Sākumā, kad mājās ģimenēm parādījās televizori un aktuāla kļuva kolektīvā TV pārraižu skatīšanās, tika uzlabotas un pastiprinātas indivīdu savstarpējās attiecības, gan kaimiņu, gan draugu, gan radu.
• Televīzijas „zelta laikmetā” attīstījās jauni programmu žanri, daudzi raidījumi tika pārcelti no radio uz televizoru ekrāniem, piemēram, ziepju operas, komēdijseriāli, raidījumi bērniem.
• Aktieriem pavērās jaunas iespējas savas karjeras pilnveidošanā.
• 50. gadu ziepju operās bieži tika izcelta sieviešu un mājsaimnieču sociālā loma, izplatīti stereotipi par to, kādai jābūt īstai mājsaimniecei un cik laimīgai viņai jājūtas par piešķirto „titulu”.
• Sievietēm paredzētās televīzijas reklāmas bija par uzkopšanas līdzekļiem un to, cik lielu prieku nes mājas darbi. Tā ietekmē arī radās nosaukums – ziepju opera.
…