Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:919763
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šodien zināšanas starpkultūru attiecībās ir nepieciešamas ikvienam uzņēmējam. Jo arī jebkuri mazie uzņēmumi var sajust lielo kompāniju ietekmi, kas vēlēsies tos pārpirkt vai arī veidot kādu cita veida sadarbību, tādēļ jābūt spējīgam noturēties tirgū.
Ja uzņēmējs nezina, kā citi cilvēki sazinās, pieņem lēmumus, kā viņi strādā grupās, ko sagaida no biznesa., tad tas var bremzēt darījumus. Piemēram, francūzim, amerikānim vācietim ir atšķirīgi priekšstati par sanāksmju noturēšanu. Par to, vai jābūt precīzam un jāpieturas pie dienaskārtības. Biznesa kultūras neizpratnes dēļ ir izgāzušies lieli darījumi, piemēram, starp Volvo un Renault apvienošanās mēģinājumu. Jo katra uzņēmuma vadītājam bija citāda izpratne par to, kā jāvada uzņēmums.
Un arī globalizācija nav spējusi apslāpēt kultūras atšķirības starp dažādām nācijām. Globalizācija no vienas puses liek visiem sajaukties, bet no otras pastiprinās vajadzība pēc identitātes. Tāpēc ir jāzina, kas ir katras nācijas jūtīgās vietas un jāsaprot, ka nav pareizu un nepareizu tradīciju un ieradumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register