Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:561167
 
Evaluation:
Published: 08.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Krāsai, kā vērtībai latviešu glezniecībā allaž bijusi liela nozīme. Jēdziens „latviešu glezniecības skola” vispirmām kārtām sevī ietver tieši lielu jutību un cieņu pret kolorītu kā tēla veidotāju. Boriss Bērziņš nav izņēmums, tieši viņš ir sava laika lielākais meistars koloristiskajos risinājumos.
Krāsu kā glezniecības pamatjēdzienu Bērziņš ir iepazinis jau bērnībā pētot vecticībnieku svētbildes un apguvis to gleznotāja dekoratora pamatizglītībā. Kaut arī akadēmijas laikos krāsas un glezniecības ietekme ir nospiesta, Bērziņš ne par matu nav atkāpies no glezniecības, kā savu centienu virsuzdevuma, taču reizē arī izmantojis iespēju perfekti apgūt figūru.
Skolas ietvaros Bērziņš patstāvīgi glezno ainavas un interjerus. Tonāli izsmalcināti, tie ļauj spriest par jaunā mākslinieka spējām lieliski tikt galā ar telpiskām, atmosfēriskām noskaņām – kā Maskavas forštates ieliņa, tā pļava ar siena kaudzēm piesaista ar izjūtām un liek novērtēt krāsas laukumu pārliecinošo izkārtojumu, kā arī izteiksmīgos lielāku formu siluetus.
Tajā laikā B.Bērziņš daudz gleznojis dažādus darbnīcas stūrus ar gleznošanas piederumiem, kursabiedrus pie molbertiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register