Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:694009
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

PASĀKUMA FORMA: izglītojoši izklaidējošs festivāls
DALĪBNIEKI: 8.-9. klases skolēni
NORISES LAIKS: maija pirma piektdiena no plkst.9:30 – 14:00 (skat. Norises programmu)
NORISES VIETA: Liepājas 3.pamatskola

Pasākuma mērķi:
Rosināt skolēnu fantāziju;
Attīstīt skolēnu domāšanu;
Pilnveidot izdomas prasmi;
Iesaistīt skolēnus kopīgā darbībā.

Pasākuma uzdevumi:
sekmēt sadarbību izgl. iestādes darbinieku starpā;
skolēniem veicināt izpratni par mākslas darbiem;
veicināt skolēnu cieņas attīstību pret savu un citu darbiem
Audzināšanas metodes:

Teātris, diskusija
Sagatavošanās pasākumam:
Sarunāt ar teātra vadītāju aizņemties kostīmus;
sagatavot mākslas darbu reprodukcijas sadzīves žanrā;
sagatavot nepieciešamas dekorācijas (galdus, krēslus, sveces un t.t.)
noklāt Aktu zāles virsmu ar speciālu materiālu (cīņas paklājiem, palagiem un t.t.), lai zālē būtu neformālā iekārta;
noformēt skatuvi ar dekorācijām un rāmjiem;
sadalīt Aktu zāli pa sektoriem (sk.shēmu);
noformēt Aktu zāli ar reprodukcijām;
atrast sponsorus skolēnu apbalvošanai;
sarunāt un uzaicināt uz pasākumu kostīmu pārzini, stilistu, režisorus, aktierus, DJ (vai atbildīgu par skaņu) (būtu labi organizēt tikšanās un iepazīstināt skolēnus ar viesiem pirms pasākuma, lai festivāla laikā skolēni zinātu, pie kā konsultēties);
sarunāt no viesiem žūriju, kas vērtēs skolēnu darbību un rezultātus;
sarunāt fotogrāfu;
informēt klases audzinātājus par festivāla norises programmu;
informēt skolēnus par to, ka uz pasākumu jāņem līdzi auduma gabalus, palagus, dvieļus un t.t.;
sagatavot afišas;
parunāt ar skolēniem par mākslas darbiem (žanriem, tehniku, ko gribēja pateikt mākslinieks, gleznojot/zīmējot mākslas darbu, kādas emocijas izsauc un t.t.)
sadalīt skolēnus pa grupām (un pierakstīt tās) tā, lai katrā no tām būtu vismaz viens pretēja dzimuma skolēns;
sameklēt jautru un uzmundrinošu mūziku, kuru varētu atskaņot pasākuma gaitā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1242180
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register