Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:755401
 
Evaluation:
Published: 25.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 51 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA   
  ANNOTATION    5
  IEVADS    5
1.  IDENTITĀTE UN PAŠA VEIDOTS TĒLS MŪSDIENU KOMUNIKĀCIJĀ    8
1.1.  Pašprezentācijas jēdziens    8
1.2.  Dramaturģiskās pieejas un metodes: Ērvinga Gofmaņa skatījumā    9
1.2.1.  Izrādes    9
1.2.2.  Biznesa dramaturģija    13
1.3.  Tēla veidošana    13
1.3.1.  Tēls    15
1.3.2.  Paštēls    17
1.3.3.  Profesionālais tēls    17
2.  SOCIĀLIE MEDIJI    19
2.1.  Sociālo mediju nozīme un īpatnības    20
2.1.1.  Sociālo mediju nozīme uzņēmuma darbībā    22
2.2.  Auditorija    23
2.3.  Profila fotogrāfijas un teksta nozīme virtuālajā vidē    24
3.  SIEVIETE UN TEHNOLOĢIJAS    27
4.  FOTOGRĀFES PROFESIONĀLĀ TĒLA VEIDOŠANA SOCIĀLO MEDIJU VIDŪ: LATVIJAS GADĪJUMU ANALĪZE    29
4.1.  Pētījuma metodes un izlases apraksts    29
4.2.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    32
4.2.1.  Sociālo mediju lietošanas nolūki    32
4.2.2.  Tēla nozīme un tā pielietojuma īpatnības    39
4.2.3.  Fotogrāfes attiecības darbā ar tehnoloģijām    47
4.3.  Pētījuma gaitā iegūtās atziņas    51
  DISKUSIJAS DAĻA    55
  NOBEIGUMS    57
  IZMANTOTO INFORMATĪVO AVOTU SARAKSTS    60
  PIELIKUMI    65
Extract

NOBEIGUMS
Mūsdienās sociālie mediji patiešām sniedz daudz un dažādas iespējas. Tie ir kļuvuši multifunkcionāli, kas nozīmē to, ka tie pilda nevis vienu funkciju, bet vairākas, respektīvi, lietotājam ir iespējams ne tikai sociālos medijus izmantot tikai saziņai, bet veidot un izplatīt sevis veidoto saturu, dalīties informācijā ar citiem sociālo mediju lietotājiem, publicēt vizuālu saturu, kas ir fotogrāfijas, video, konstruēt savu identitāti, mijiedarboties ar citiem cilvēkiem, sekot līdzi tam, ko dara citi. Sociālie mediji pamazām pārņem ikvienu no mums, no kā mēs saņemam mūsu interešu un vajadzību apmierināšanu. Katrs no lietotājiem pats izvēlās, kādus sociālos medijus tas izmantos, balstoties uz saviem personiskajiem mērķiem un nolūkiem. Mūsdienu kultūrā arvien svarīgāka ir vizuālā komunikācija, ievērojama ir vizuālās komunikācijas pakalpojumu nepieciešamība.
Sociālie mediji piedāvā alternatīvu informācijas kanālu tēla veidošanai ar iespēju veidot to pašam. Cilvēks pats pēc brīvas izvēles var veidot un atspoguļot sevi tā, kā viņš pats to vēlas, tas nozīmē to, ka katrs indivīds var konstruēt dažādas tiešsaistes identitātes un atspoguļot sevi tā auditorijai. Tēla veidošana ir ļoti liela nozīme, jo tas ir pirmais iespaids par cilvēku tikai virtuālajā vidē. Pašprezentācija rada konkrētu priekšstatu par to, atkarībā no tā, kā indivīds sevi reprezentē, tādēļ ir ļoti svarīgi sekot līdzi tam, ko publicēt un ko labāk atstāt pie sevis, lai tādejādi neradītu negatīvu priekšstatu. Tas, kas ir svarīgi jebkuram lietotājam, iemācīties atdalīt publisko un privāto telpu. Tādēļ ir jāprot vispirms izvērtēt, kādiem mērķiem tiks izmantoti sociālie mediji, mācēt viņus pareizi izmantot. Daudzi cilvēki sociālo mediju platformās prezentē sevi pretēji tam, kādi viņi patiesībā ir dzīvē, jo virtuāli cilvēks jūtas drošāks, tas atspoguļo sevi tā, kā viņš gribētu sevi redzēt, tā arī veidojot savu virtuālo identitāti un tēlu. Par cik identitāte ir šī izpratne par to, kas mēs esam, respektīvi, mūsu paštēls, tad ir svarīgi, lai cilvēks spētu vispirms raksturot savu individuālo “Es”, lai pēc tam pareizi to mācētu pielietot arī sociālo mediju vidē. Personas ārējais tēls ir pirmais noteicošākais priekštats par cilvēku kā tādu, kas raksturo ne tikai to kāds, ir apģērbs, smaids, mati, bet arī svarīgus faktorus kā manieres, žestus un komunikāciju un tas viss atspoguļojas no savas paštēla koncepcijas, kādu cilvēks sev to ir izveidojis un tikai tā var veiksmīgi sevi parādīt arī sociālo mediju platformās.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1379968
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register