Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:783887
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Tērps, tērpa funkcijas    4
  Kas ir mode    4
  Kā rodas mode, moderns    5
  Modes upuri    6
  Stils    6
  Kas ir brands?    6
  Branda ietekme uz pārdošanu    7
  Branda viltojumi    7
  Preču zīmes attīstības posmi    8
  Kas raksturo preču zīmi?    8
  2.posms - preču zīmes tēls    9
  3.posms – preču zīmes simbols    10
  Stilu dažādības    10
  Firmas stilu pazīmes    10
  Aksesuāri    12
  Empīriskais pētījums    13
  Pēc kā jaunieši vadās, iegādājoties tērpus?    13
  Vai Latvijā brandi ir iecienīti?    15
  Ko jaunieši domā par brand?    15
  Ko jaunieši domā par stilu?    16
  Ko saka stilisti, modes mākslinieki par jauniešu apģerbiem un stilu?    16
Extract

Mēs visi esam pakļauti pārmaiņu procesam. Tas katru dzīves sfēru un mūs pašus skar un ietekmē dažādi. Taču varbūt tikai šobrīd, analizējot ikdienas situāciju, kuru no vienas puses raksturo straujš dzīves ritms, izvēles iespējas, bet no otras- nepieciešamība plānot savu līdzekļu izlietojumu, mēs patiesi sākam apjaust informācijas nozīmi.
Laikā, kad preču un pakalpojumu tirgus kļūst arvien piesātinātāks, patērētāja izvēle arvien biežāk nosaka konkrētu preces vai pakalpojuma raksturojošo īpašību kopums jeb kvalitāte.
Lai panāktu epizodisku patērētāja uzmanības piesaisti, pietiekams risinājums var izrādīties arī vienreizēja un iespaidīga reklāmas kampaņa. Tomēr, lai iegūtu un, pats svarīgākais, lai nostiprinātu patstāvīgu patērētāja interesi, uzticība jāraisa pašai precei vai pakalpojuma īpašībām ( kvalitātei).
Lai panāktu sava uzņēmuma, kā arī tajā ražoto preču vai sneigto pakalpojumu atpazīšanu, tiek izmantotas preču zīmes (brand). Brand ir galvenā stila pazīme, pēc kura patērātēji ļoti bieži vadās, pat neskatoties noteiktās preces kvalitāti, ērtības, cenu, dizainu.
Šajā pētnieciskā darbā es daudz pievērsīšos firmas zīmēm, cik labi jaunieši orientējas brandos, vai nereti patērētāji iegādājoties precess neseko modes kliedzieniem, un vai firmas tēls ir būtiskāks, nekā izvēloties preci.
Tomēr ir arī pakaļdarinājumi, ko patērētāji nenoliedz un pat savā gardorbē atradīs nevien vienu viltojumu. Rodas dažādi jautājumi, vai šie jaunieši, pērkot šīs preces, grib pierādīt, ka ir vairāk naudas, jo protams ka par brandu ir jāmaksā, nedomā pa stilu, vai tieši otrādi, grib pierādīt, ka ir ļoti stilīgi, jo nereti Latvijā ir tāds nerakstīts likums, ja cilvēks staigā apģērbā, kurš ir ar slavenu firmu zīmēm ( Nike, Puma, Gucci, H&M) un arī lielās slavenības to izvēlas, tad šis cilvēks ir moderns.
Tāpēc savā pētnieciskā darbā par pētījuma objektu izvēlējos jauniešu apģērbus, stilu un par pētījuma priekšmetu – pārzināšanu, orientēšanos firmās, brandos.
Mans pētījuma mērķos ir izpētīt, cik daudz jauniešu orientējās firmas zīmēs, cik tas ir svarīgi, būt apģērbtam tērpā ar kādas noteiktas firmas logo.
Kā hipotēze tiek izvirzīta – firmas tēls ir būtiskāks nekā apģērba ērtības, kvalitāte, stils, mode.
Pētnieciskā darba izpildei ir izvēlēti dažadi metodikas veidi – internets ( dažādas mājas lapas), anketēšana, laikraksti, grāmatas un enciklopēdijas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register