Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899053
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Secinājumi
Filmas treilera saturiskās izmaiņas ļoti uzskatami spēja atainot auditorijas uztveres izmaiņas reklāmas tirgus attīstībā- mūsdienās pat pēdējie tehnoloģiju jauninājumi spēj sašaurināt segmentāciju līdz smalkākajam kategorijām, bet pirms simts gadiem galvenais reklāmas mērķis bija panākt pēc iespējas vienotāku produkta uztveri un tā pievilcību auditorijā.
Parādoties skaņas kino, var vērot, kā kino reklāmas klips sāk diktēt auditorijas gaumi, pirmais parādot izvēlētās pieprasītākās kinozvaigznes, populārākos stāstu motīvus un sižetiskās līnijas.
Mūsdienās uz kinoreklāmas klipa ziņojumu formu nopietnāku ietekmi atstāj tieši tehnoloģiju attīstība un sadarbības projekti ar mērķi izplatīt nekā produkta jauninājumi vai mainīgas auditorijas prasības.
Kinoreklāmas attīstība gājusi roku rokā ar tirgus pētījumiem un jauninājumiem pašā produktā. Un tieši pateicoties reklāmas ciešajai saistībai ar starp citiem unikālu produktu, kinoreklāmas ražošanas kompānijas ieguvušas atsevišķu nišu kopējā reklāmas tirgū.
Tikai pēdējo 30 gadu laikā ir noformējušās stabilas treileru veidošanas tradīcijas un kanoni, kuri tad vairumā gadījumu tiek pielāgoti filmas žanram, autora vai auditorijas interesēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register