Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:578120
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zinātniskās literatūras analīze par logotipu vizuālajām īpašībām    4
1.1.  Logotipa vizuālā uztvere    7
1.2.  Tipogrāfiskie elementi logotipā    9
1.3.  Logotipa simbolika    10
1.4.  Krāsu raksturlielumi un sistēmas    14
1.4.1.  Krāsu simbolika    16
  Secinājumi    17
2.  Populārāko logotipu vizuālā analīze    18
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    18
2.2.  Pētījuma vizuālā materiāla kvalitatīvā analīze    19
2.3.  Interviju analīze    34
2.4.  Pētījumu rezultātu interpretācija    38
  Secinājumi    39
  Nobeigums    40
  Literatūras saraksts    41
  Anotācija    42
  Pielikumi    43
Extract

Secinājumi
Pabeidzot kursa darba praktisko daļu var secināt:
1. Labi izstrādāta logo ir mūžīgas, un to var panākt, ignorējot jaunākās dizaina trikus;
2. Logo vajadzētu būt unikāls un oriģināls;
3. Logotips nav traips uz papīra, bet gan tam ir jābūt komunikatīvam, lai cilvēks izdarītu secinājumus gan par produktu, gan par firmu;
4. Ļoti detalizētu dizainu neveido labi, drukājot vai skatoties mazāka izmēra;
5. Logo jābūt neaizmirstamam, un viens no labākajiem veidiem, kā padarīt to neaizmirstamu ir saglabāt lietas vienkāršas un saprotamas. Apskatot logotipus, kā Nike, McDonalds 's un Apple – tās saka pašas par sevi un ir kā ikonas;
6. Logotipi, kuri ir krāsaini un drukājot tos melnbaltās krāsās, dizains var zaudēt savu identitāti;
7. Fonta izvēle var veikt vai salauzt logo;
8. Katram burtveidolam ir personība un, ja fonts izvēlēts nepareizi, tad logotips neatspoguļo to ziņu, ko uzņēmums vēlējās ar to pasniegt;
9. Pārsvarā visiem pazīstamākajiem logotipiem ir sava leģenda, kā tā ir radusies un kas bija par iemeslu tā dzimšanai;

NOBEIGUMS
Darba gaitā tika apskatīti, izlasīti un izanalizēti daudzi literatūras avoti, kā arī interneta resursi. Apskatot un izanalizējot vairākus informācijas resursus, netika atrasts neviens, kur būtu plaši izklāstīta, tieši man vajadzīgā tēmai. Tomēr kopumā informācijas ir pietiekoši daudz. Zināmas grūtības sastādīja, materiālu tulkošana latviešu valodā. Jo informācijas angļu valodā ir daudz vairāk un plašāk. Atrastās informācijas avoti latviešu valodā bija par krāsu simboliku, krāsu uztveri. Secinājumi pierāda arī to, ka populārākajiem logotipiem vizuāli ir vienkārša un saprotama būtība.
Daļa analizēto logotipu ir ļoti vienkārša, pārskatāma un saprotama vizuālā identitāte. To veidotie dizaineri lieliski veica savu uzdevumu, lai logotips iekļautos un būtu atpazīstams patērētāju vidū.
Izpildot visus izvirzītos, kursa darba uzdevumus var secināt, ka hipotēze ir pierādīta un populāro logotipu atpazīstamība ir saistīta ar pareizu uzņēmuma izveidoto dizaina elementu savienojumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register