Research Papers
Art, History and Culture
Design, Architecture
Pasaules populārāko logotipu vizuālā analīze-
Pasaules populārāko logotipu vizuālā analīze
Research Papers35 Design, Architecture, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Zinātniskās literatūras analīze par logotipu vizuālajām īpašībām | 4 |
1.1. | Logotipa vizuālā uztvere | 7 |
1.2. | Tipogrāfiskie elementi logotipā | 9 |
1.3. | Logotipa simbolika | 10 |
1.4. | Krāsu raksturlielumi un sistēmas | 14 |
1.4.1. | Krāsu simbolika | 16 |
Secinājumi | 17 | |
2. | Populārāko logotipu vizuālā analīze | 18 |
2.1. | Pētījuma objekta un metožu raksturojums | 18 |
2.2. | Pētījuma vizuālā materiāla kvalitatīvā analīze | 19 |
2.3. | Interviju analīze | 34 |
2.4. | Pētījumu rezultātu interpretācija | 38 |
Secinājumi | 39 | |
Nobeigums | 40 | |
Literatūras saraksts | 41 | |
Anotācija | 42 | |
Pielikumi | 43 |
Secinājumi
Pabeidzot kursa darba praktisko daļu var secināt:
1. Labi izstrādāta logo ir mūžīgas, un to var panākt, ignorējot jaunākās dizaina trikus;
2. Logo vajadzētu būt unikāls un oriģināls;
3. Logotips nav traips uz papīra, bet gan tam ir jābūt komunikatīvam, lai cilvēks izdarītu secinājumus gan par produktu, gan par firmu;
4. Ļoti detalizētu dizainu neveido labi, drukājot vai skatoties mazāka izmēra;
5. Logo jābūt neaizmirstamam, un viens no labākajiem veidiem, kā padarīt to neaizmirstamu ir saglabāt lietas vienkāršas un saprotamas. Apskatot logotipus, kā Nike, McDonalds 's un Apple – tās saka pašas par sevi un ir kā ikonas;
6. Logotipi, kuri ir krāsaini un drukājot tos melnbaltās krāsās, dizains var zaudēt savu identitāti;
7. Fonta izvēle var veikt vai salauzt logo;
8. Katram burtveidolam ir personība un, ja fonts izvēlēts nepareizi, tad logotips neatspoguļo to ziņu, ko uzņēmums vēlējās ar to pasniegt;
9. Pārsvarā visiem pazīstamākajiem logotipiem ir sava leģenda, kā tā ir radusies un kas bija par iemeslu tā dzimšanai;
NOBEIGUMS
Darba gaitā tika apskatīti, izlasīti un izanalizēti daudzi literatūras avoti, kā arī interneta resursi. Apskatot un izanalizējot vairākus informācijas resursus, netika atrasts neviens, kur būtu plaši izklāstīta, tieši man vajadzīgā tēmai. Tomēr kopumā informācijas ir pietiekoši daudz. Zināmas grūtības sastādīja, materiālu tulkošana latviešu valodā. Jo informācijas angļu valodā ir daudz vairāk un plašāk. Atrastās informācijas avoti latviešu valodā bija par krāsu simboliku, krāsu uztveri. Secinājumi pierāda arī to, ka populārākajiem logotipiem vizuāli ir vienkārša un saprotama būtība.
Daļa analizēto logotipu ir ļoti vienkārša, pārskatāma un saprotama vizuālā identitāte. To veidotie dizaineri lieliski veica savu uzdevumu, lai logotips iekļautos un būtu atpazīstams patērētāju vidū.
Izpildot visus izvirzītos, kursa darba uzdevumus var secināt, ka hipotēze ir pierādīta un populāro logotipu atpazīstamība ir saistīta ar pareizu uzņēmuma izveidoto dizaina elementu savienojumu.
…
Kursa darba izstrādātā tēma ir „Populārāko logotipu vizuālā analīze”. Tēma tika izvēlēta, jo autoram, tā ir visnotaļ būtiska un nākotnē būs cieša saistība ar logotipu izveidi. Pētījums par pazīstamākajiem logotipiem tika veikts, jo autors uzskata, ka liela daļa no uzņēmumu panākumiem ir logotips un tas ir viens no pirmajiem elementiem, kas reprezentē kompāniju un tās darbību ar savu īpašu stilu, kas atšķir to no citiem. Laikam ejot, mainās modes tendences, izveidojas jaunas tehnikas mākslā un dizainā, tāpēc ir svarīgi izdomāt un pielietot pareizai un atbilstošai uzņēmuma struktūrai, vizuālos uztveres elementus, lai tas nezaudētu savu šarmu un būtu saprotošs un atpazīstams starp pārējiem logotipiem. Tā kā kursa darba izvirzītā aktualitāte un problēma ir vizuālās analīzes kvalitātes nozīme un tās izvēlē, lai pareizi pielietotu izteiksmes līdzekļus logotipu veidošanā, tika izvirzīta hipotēze, ka logotipā ir aktuāli izmantot vizuālos līdzekļus, elementus – krāsas, figūras, simbolus, burtveidolus, atbilstoši uzņēmuma struktūrai.
- Mārketinga funkciju analīze BO SIA "Olimpiskais centrs Ledus halle "Liepājas metalurgs"", to raksturojums un pilnveidošanas iespējas
-
Pasaules populārāko logotipu vizuālā analīze
Research Papers35 Design, Architecture, Marketing, Advertising
-
Produkta analīze
Research Papers10 Economics, Cooking, Food Processing, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!AAS "Baltijas transporta apdrošināšana" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university38
-
Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university35
Evaluated! -
SIA "Jēkabs" saimnieciskās darbības analīze un izaugsmes iespējas
Research Papers for university64
-
Uzņēmuma saimnieciskās darbības un konkurētspējas analīze
Research Papers for university9
-
Uzņēmuma "CIDO pārtikas grupa" mārketinga vides analīze un situācijas analīze
Research Papers for university31