Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:646481
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Šo tēmu es izvēlējos tāpēc, ka viss šis projekts ir reāls pasūtījums. Šī ir organizācija, kura dibināta 2003. gada 15. aprīlī. Organizācijas galvenais mērķis: veicināt Latvijā dzīvojošo bērnu un jauniešu brīvā laika lietderīgu izmantošanu, iesaistot viņus radošā talanta veidošanas un attīstības procesā, pierādīt, ka tērpu demonstrēšana ir talants.
Biedrība „X” galvenie darbības virzieni:
Modeļu aģentūra visu paaudžu modeļiem
Modeļu skolas bērniem un jauniešiem
Koncertprogrammu, modes un deju šovu veidošana
Kultūras, atpūtas un modes pasākumu producēšana, organizēšana un vadīšana
Starptautiskā modes festivāla "Y"organizēšana
Latvijas mēroga modes festivāla "Y" Siguldā organizēšana
Sadarbība ar starptautisko talantu festivālu "Buen viaje" Spānijā
Koncertceļojuma "Buongiorno bell Italia"organizēšana Itālijā
Vasaras radošās nometnes bērniem un jauniešiem
„X” ir plaši pazīstams pat ārpus Latvijas robežām, tas sadarbojas arī ar aģentūrām Lietuvā, Igaunijā, Ukrainā, Itālijā un Spānijā. Pašlaik „X” ir pazīstams ar trijiem burtiem „X”, taču tas nav izstrādāts kā logotips un tā mājaslapa ir pieejama tikai latviešu valodā un tās tagadējais dizains neapmierina pasūtītāju. Tādējādi, tiks izveidots logo, uzlabota mājas lapa un izveidots ofisa interjers, kurš līdz šim ir iekārtots pēc principa – kas ir ar to arī iekārtojām.
No tā var secināt, ka „X” ir plaši pazīstams, bet biedrībai ir tāda problēma kā līdz šim ir izveidots neatpazīstams uzņēmuma tēls. Un tas ir ļoti svarīgi, jo tagadējā situācijā modes aprindās pastāv liela konkurence.
Galvenais projekta mērķis ir izveidot firmas tēlu tādu, lai tās logotips kļūtu atpazīstams un popularizēt to ar interneta un reklāmas palīdzību.
Uzdevums ir radīt biedrības „X” vienotu tēlu, lai tas radītu prestižu un uzticamu veidolu.
Visa projekta izstrādāšanas laikā tika veidotas daudzas skices un beigās nonācu pie rezultāta, kas apmierināja pasūtītāju.
Mērķa auditorijā ietilpst, kas kaut nedaudz apgrozās un interesējas par un ap kultūras dzīvi. Māksla, mode un teātris tā ir mūsu visa dzīve un ar to sastopamies ik uz soļa. Izklaides industrija, tā nekad neizzudīs, jo cilvēkam vienmēr būs vajadzība pēc kaut kā jauna, neredzēta un kaut kā tāda, kas spētu aizpildīt cilvēka nacionālos svētkus, dzimšanas dienas ballīti un, protams, brīvo laiku. Šī reklāma ir moderna, tā ir domāta moderniem, stilīgiem, radošiem, aktīviem cilvēkiem. Cilvēkiem, kas interesējas par modi, teātri, mākslu, kuriem patīk izklaides industrija. Lai nu kā, mode ir bijusi un būs. Mainās vien korifeji un darbības lauks. Manā diplomdarba plānā ietilpst mājas lapas projekta vizualizācijas izstrāde.
Mode – spēcīgs vārds, kura mūs vada un dēļ kuras cilvēki ir gatavi šķirties no lielas naudas.
Teātris – ir mākslas veids, kas nodarbojas ar dramaturģijas darbu (lugu) vai māksliniecisku ieceru dramatisku realizāciju, t.i., dramatisku izrāžu radīšanu un publisku izrādīšanu (parasti uz skatuves), izmantojot tēlojumu, runu, žestus, kustības, mūziku utt. Teātris ir nesaraujami saistīts ar literatūru, jo īpaši - dramaturģiju. Teātris liek cilvēkam aizmirsties, izdzīvot milzum lielas emocijas un uzzināt ko tādu ko pat nav varējis iedomāties.
Māksla – sevī ietver jau iepriekš minēto un visneiedomājamāko fantāziju un tā ierauj mūs mūzikā, dejā un visā pārējā ko redzam un dzirdam. Mūsdienās, jebkurš pašizpausmes veids, kura rezultātā rodas kaut kas, ko var saukt par mākslas darbu. Mākslai nav robežu, bet ja runā par mākslas veidiem, tad jā.
Modes šovs – neatkarīgo modes producentu veidots pasākums, kurš piedāvā vēl nebijušu sajūtu kombināciju, ļaujot par modi runāt ne tikai tērpu dizaineriem, bet arī māksliniekiem, fotogrāfiem un mūziķiem no visas pasaules. Tas ir veids, kur parādīt dalībniekiem savus darbus, pacelties augstākā līmenī. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1133821
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register