Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:749866
 
Evaluation:
Published: 24.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Secinājumi
1. Arī mūsdienās Baroka perioda mākslinieki nav tik populāri kā renesanses mākslinieki, piemēram, Mikelandželo un Leonardo da Vinči. To var izskaidrot salīdzinot sabiedrības attieksmi pret renesanses mākslu un baroka periodu tā izveidošanās laikā. Baroka māksla, salīdzinot ar renesanses, tika uzskatīta par dīvainu, greizu, daudziem šķietami par pastāvošo mākslas likumu izkropļojumu.
2. Galvenās baroka mākslas atšķirības salīdzinot ar renensanses mākslu ir trauksmaina nemiera atveidojums, kustība, oriģinalitāte, spraigu emociju atspoguļojums.
3. Abos izmantotajos piemēros baroka mākslas darbi veidoti diagonālajā kompozīcijā, kas rada dinamisku iespaidu par kustību, kamēr renesanses mākslā ievērota simetrija, kas rada sakārtotības, līdzsvara un miera sajūtu.
4. Lai gan pirmajā mirklī šķiet, ka baroka māksla ir virspusējs, fiziks emociju atspoguļojums un renensanses mākslā slēpjas dziļāka jēga; uzskatu, ka abu periodu darbi ir piesātināti kā ar emocijām, tā ar dziļāku jēgu. Katrs mākslinieks savā darbā ielicis daļu sevis, savu skatījumu uz esošo laikmetu, un mums kā skatītājam atliek vien to saskatīt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1338731
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register