Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973836
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kopumā teksts, ir nolasāms, visām zīmēm ir saistība savā starpā. Manuprāt, skatītajam tas nesniedz pilnvērtīgu informāciju, jo attiecināms noteiktai cilvēku grupai. Taču par to, ka dzīvē viss notiek ātri, steigā, ir jāpasteidzas, tas ir skaidri redzams, kas nolasās uzreiz automātiski. Liela nozīme tiek pievērsta naudai, kas aizsedz acis, tam piemīt it kā zemteksts par naudas nozīme. Redzot naudu, cilvēki vairs neredz apkārtējo pasauli un tiecas, skrien tai pretī, kā redzams vizuālajā daļā.
Manuprāt, sākumā ir nolasāma dzīves būtība un tikai vēlāk var pamanīt, ka tā ir apģērbu firmas reklāma, kas, manuprāt, ir veiksmīgs risinājums, jo pievērš uzmanību vizuālam saturam. Pārsvarā apģērbu reklāmas ir diezgan statiskas, kur var apskatīt katru apģērba daļu un bieži vien uzreiz var saprast, ka tiek reklamēts apģērbs, taču „Diesel” reklāmām piemīt zemteksti ne tikai apģērbu iedalījumiem pēc apakšnodalījumiem, bet arī katram plakātam atsevišķi, kā tas redzams „Live fast” reklāmās, kas arī attiecināms uz dažādām mērķauditorijām vecuma un interešu ziņā. Pievēršoties cilvēku un pasauli skarošām problēmām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register