Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:413025
 
Evaluation:
Published: 16.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
I.  Pārtikas produktu ražošanas tehnoloģija    5
1.  Ideju posms    5
2.  Prototipu izstrādes posms    8
2.1.  Izejvielu raksturojums    8
2.2.  Tehnoloģiskā procesa parametri    15
2.3.  Galveno tehnoloģisko operāciju pamatojums    19
3.  Produkta attīstības posms    32
3.1.  Produktu aprēķini    32
3.2.  Kvalitātes rādītāju raksturojums    35
3.3.  Ražošanas tehnoķīmiskā un mikrobioloģiskā kontrole    37
3.4.  Palīgmateriālu un taras aprēķini    38
II.  Pārtikas tehnoloģiskās iekārtas    41
4.  Tehnoloģisko iekārtu izvēle    41
4.1.  Kuvertūras kausēšanas iekārta    41
4.2.  Temperēšanas iekārta    42
4.3.  Vāramais katls    44
4.4.  Cauruļu tipa dzesētājs    45
4.5.  Tāfelīšu atliešanas un formēšanās iekārta    47
4.6.  Papildiekārtas    52
5.  Gatavas produkcijas sagatavošana realizācijai    58
5.1.  Iepakošanas materiāli un iepakojuma formas    58
5.2.  Iepakošanas iekārta    60
5.3.  Sekundārais un transportiepakojums    62
5.4.  Latvijas zaļais punkts    63
5.5.  Preču zīme    64
III.  Uzņemejdarbības pārtikas rūpniecībā    67
6.  Uzņēmuma raksturojums    67
7.  Preču pamatojums    68
8.  Tirgus iespējas    69
9.  Konkurences novērtējums    70
10.  Marketinga stratēģija    71
11.  Marketinga taktika    72
11.1.  Cena    72
11.2.  Pārdošana    73
11.3.  Stimuli    73
11.4.  Reklāma    74
12.  Ekonomiskie aprēķini    75
13.  Projekta novērtējums    77
  Izmantota literatūra    80
  Pielikums    87
Extract

11.3. Stimuli
Preču pārdošanu tiks plānots stimulēt galvenokārt ar reklāmas palīdzību, informējot patērētājus par produktu, galvenokārt par to uzturvērtību. Ir plānots veidot degustācijas un diskusijas ar patērētājiem, pārsvarā lielveikalos un piesaistot speciālās aģentūras, kas tieši nodarbojas ar patērētāju viedokļa izpēti.
Izstādē Riga Food tiks izvietots stends kopā ar chia sēkļu izplātītājiem, reklamējot to kā veselīgo pārtikas produktu ar augsto uzturvērtību, tā ne tikai meklējot jaunus realizācijas kanālus, ka arī jaunus izejvielu piegādātājus.
Uz etiķetes tiks ievietots uzraksts „Ražots Latvijā!”, lai motivētu patērētāju atbalstīt tieši vietējo ražotāju, šādā veidā iedaloties valsts ekonomikas attīstība, ka arī, Latvijas iedzīvotājiem, šīs uzraksts asociējas ar augstāko kvalitāti.
Ir paredzētas akcijas (iepakojumi ar četriem produktiem, bet par triju produktu cenu) un loterijas (piemēram, meklēt iepakojuma iekšā kartīti ar uzvaras kombināciju, kā balvu iegūstot vai bezmaksas abonementu uz sporta zāli, kā pamudinājumu pievērsties veselīgam dzīvesveidam, vai rotaļlietu, vai papildus šokolādes tāfelītes – dāvana pēc izvēles, tas ir atkarīgs no uzvarētāja vecuma un vēlmes, tā nedaudz paplašinot mērķa auditoriju).
Skolās notiks bērnu sporta spēļu pabalsti, gan finansiāli (spēļu ierīkošanai), gan materiāli (izdodot bērniem tāfelītes spēļu beigās kā balvu (uzvarētājiem) vai visiem, kas piedalījās (reklāmas ceļā)).

11.4. Reklāma
Reklāmas objekts – šokolādes tāfelītes „ČiaČoko”, „ČiaČeri”, „ČiaPin”, „ČiaAple”, un „ČiaSins”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1340924
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register