Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:598124
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ēdināšanas uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  SIA ‘’Čilija Pizza’’ vēsture un apraksts    3
1.2.  ‘’Čilija Pizza’’ t/c ‘’Stocman’’    3
1.3.  SIA ‘’Čilija Pizza’’ darbinieki    4
1.4.  SIA ‘’Čilija Pizza’’ piegādātāji    5
2.  Ražotās produkcijas sortimenta raksturojums    6
3.  Ražošanas tehnoloģiskais process    8
4.  Izmantotās iekārtas un to galvenie tehnoloģiskie procesi    10
5.  Kvalitātes kontrole, tās kontroles procesā izmantotās metodes    11
6.  Sanitārie apstākļi uzņēmumā    14
7.  Sadzīves apstākļi uzņēmumā    15
8.  Darbinieku attieksme pret praktikantu    16
9.  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Pielikumi    18
Extract

1.Ēdināšanas uzņēmuma raksturojums
SIA ‘’Čilija Pizza’’ vēsture un apraksts
Praksi gāju uzņēmumā ‘’Čilija Pica’’ 13. janvāra iela 8, Rīga, LV-1050, Latvija.
SIA ‘’Čilija Pizza’’ pirmā picērija Latvijā tika atvērta Liepājā 2001.gada decembrī. Logo skatīt 1.pielikumā. Pašlaik Latvijā darbojas jau septiņpadsmit picērijas - divas Liepājā, divas Jelgavā un viena Valmierā, bet pārējās - Rīgā. Picēriju atrašanās vietas Rīgā ir t/p ‘’Alfa’’, t/c ‘’Mols’’, kā arī u/v ‘’Stocmann’’, ‘’Kolonādē’’ (pie Laimas pulksteņa), Brīvības ielā 76 (pie Dailes teātra) un Raiņa bulvārī 15 (pie Brīvības pieminekļa), Matīsa ielā 25, Galerijā Centrs, Audēju 16, Maskavas 400, t/c ‘’Zoom’’, Mūkusalas 73, t/c ‘’Mūkusala’’, Ieriķu ielā 3, t/c ‘’Domina’’.1
‘’Čili’’ misija ir viest cilvēkos dzīvesprieku, pasniedzot augstas kvalitātes ēdienus, sniedzot pirmklasīgu apkalpošanu un radot patīkamu un unikālu atmosfēru.
’’Čili’’ vīzija ir kļūt par lielāko un populārāko restorānu ķēdi Eiropā.
’’Čili’’ vērtības:
Klienti: Klientu vēlmes vienmēr ir pirmajā vietā. Darbinieki apņemas izdarīt vairāk nekā klients no tiem sagaida. 
Vienmēr pirmie: Pirmkārt, vienmēr tiecas pēc maksimāla rezultāta. Pateicoties darbinieku pieredzei un ekspertiem sabiedriskajā ēdināšanā, mēģina ar mērķtiecību un apņēmību būt vienmēr pirmie.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register