Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:778283
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3-4
  Vispārējais apskats par nacionālajiem restorāniem    5
  Statistika par nacionālajiem restorāniem un tautību skaitu Latvijā    6-10
  Ukraiņu restorāni un kafejnīcas    11-12
  Mans uzņēmums    13-14
  Personāls    15
  Mana uzņēmuma stipras un vājas puses, iespējas    16-17
  Literatūras un izmantotās informācijas saraksts    18
Extract

Vispārējais apskats par nacionālajiem restorāniem.
Nacionālie restorāni parādījās ne tik sen, apmēram 2-3 gadus atpakaļ. Cilvēkiem apnicis ēst kādus „klasiskus” ēdienus, un paši viņi nevarēja gatavot kādas valsts nacionālus ēdienus. Un protams, ka gribēja nogaršot kaut ko jaunu. Tāpēc nacionālie restorāni kļuva par lēmumu –kā pievilkt vairāk jaunu klientu. Latvijas iedzīvotājiem parādījās iespējas ceļot tikai pēc Padomju Savienības sabrukšanas. Viņi sāka ceļot, izzināt priekš tam nezināmus valstis, tās tradīcijas, virtuvi. Bet savā valsts tiem nebija iespējas atkal nogaršot tos pašus ēdienus, jo Latvijā nebija vēl tādu restorānu. Protams, bija jāmeklē ceļi, kā apmierināt cilvēku vajadzības. Un uzņēmēji tos atrada, jo bija izdevīgi uzsākt tādu darbību, bija simtprocentīga garantija, ka viņu uzņēmumi atradis sev klientus. Bija arī otrais cēlonis, lai sāktu izveidot nacionālus restorānus. Un tas bija citas tautības iedzīvotāji Latvijā. Vai nu politiskās situācijas, vai kāda cita iemesla dēļ Latvijā tos bija daudz –cilvēkus no citām valstīm. Tie skumja pēc savām dzimtenēm, pēc ierasta ēdiena, pēc tradīcijām. Tie bija atrauti no savas valsts un viņiem nebija iespējas atgriezties. Tāpēc tie arī gribēja nokļūt savas dzimtenes atmosfērā vismaz uz kādu laiku. Uzņēmēji izpētīja tirgu situāciju un sāka darboties –parādās pirmie restorāni ar uzbeku, gruzīnu, armēņu, krievu, ukraiņu, ebreju, ķīniešu un citām virtuvēm. Iekšā restorāni atgādina tās vai citas valsts tradicionālo iekārtu, visi oficianti ir ģērbti tautas tērpos, skan tautas mūzika. Dekorācijas, mūzika un kopēja atmosfēra dod izjūtu, ka tu no ikdienišķas dzīves izraujies kādā citā, it kā tu esi apciemojis citu valsti. Valsts svētkos restorānos notiek svinības, ir īpaša vakara programma, ir dota iespēja sajust cita valsts svētkus. Tūristi, kas apciemo Latviju, noteikti apmeklē tautas restorānus un kafejnīcas, jo viņi grib iepazīties ne tikai ar kultūru, vēsturi un arhitektūru, bet arī ar nacionālēdieniem. Atgriežoties mājās, viņi stāsta par Latviju vispār un arī piemin virtuvi. Tātad restorāni apmierina ne tikai izsalkumu, bet arī palīdz iepazīstināt citus cilvēkus ar valsti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1131376
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register