Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:940645
 
Evaluation:
Published: 28.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Ēdināšanas uzņēmuma raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma veids un atrašanās vieta    5
1.2.  Mērķa grupas    7
1.3.  Apkalpošana struktūra    7
1.4.  Uzņēmuma darba laiks un vietu skaits uzņēmumā    8
1.5.  Ražošanas tehnoloģiskā procesa norise    8
1.6.  Apkārtējās vietas raksturojums    9
1.7.  Apmeklētāju skaits dienā    10
1.8.  Porciju skaitu aprēķins    11
2.  Ēdienkarte    12
2.1.  Kafejnīcas pakalpojumu piedāvājums    12
2.2.  Ēdienkartes sortiments    12
3.  Izejvielu uzglabāšana    14
3.1.  Kopējais produktu daudzuma aprēķins    16
3.2.  Mehānisko iekārtu aprēķins un izvēlē    18
4.  Sakņu noliktava    20
4.1.  Noliktavu laukuma aprēķins pēc produktu noslodzes normas    20
4.2.  Noliktavu laukuma aprēķins pēc iekārtu aizņemtā laukuma    21
5.  Sauso produktu noliktava    22
5.1.  Noliktavu laukuma aprēķins pēc produktu noslodzes normas    22
5.2.  Noliktavu laukuma aprēķins pēc iekārtu aizņemtā laukuma    23
6.  Sakņu cehs    25
6.1.  Galveno produktu grupu pirmapstrādes shēmas    25
6.2.  Sakņu ceha ražošanas galdu garumu aprēķins    26
6.3.  Sakņu ceha laukuma aprēķins    27
7.  Gaļas/ zivju cehs    28
7.1.  Gaļas un zivju ceham ražošanas galdu garumu aprēķins    28
7.2.  Gaļas / zivju ceha laukuma aprēķins    29
8.  Aukstais cehs    31
8.1.  Aukstām cehām ražošanas galdu garumu aprēķins    31
8.2.  Mehānisko iekārtu aprēķins    32
8.3.  Auksta ceha laukuma aprēķins    33
9.  Karstais cehs    35
9.1.  Karstā ceha tehnoloģiskā aprīkojuma izvēle    36
9.2.  Karstām cehām ražošanas galdu garumu aprēķins    38
9.3.  Pavarda aprēķins un izvēle    38
9.4.  Pavarda sildvirsmas aprēķins    40
9.5.  Grila laukuma aprēķins    40
9.6.  Fritīra tilpuma aprēķins    40
9.7.  Marmītu aprēķins    41
9.8.  Karstā ceha laukuma aprēķins    41
10.  Zāles trauku mazgātuves un trauku noliktavas laukuma aprēķins    43
10.1.  Galda trauku aprēķins    43
10.2.  Zāles trauku mazgātuves laukuma aprēķins    43
10.3.  Zāles trauku noliktavas aprēķins    44
11.  Virtuves trauku mazgātuve    45
12.  Administratīvo telpu aprēķins    46
12.1.  Darbinieku skaits    46
12.2.  Garderobes telpas laukuma aprēķins    46
13.  Apmeklētāju telpu laukuma aprēķins    48
14.  Tehnoloģiskā projekta skice ar iekārtu izvietojumu un iekārtu specifikācija    49
15.  Ražošanas processa apraksts    53
15.1.  Sakņu pirmapstrādes cehs    53
15.2.  Gaļas /zivju cehs    53
15.3.  Aukstais cehs    53
15.4.  Karstais cehs    54
16.  Apkalpošanas procesa apraksts    56
16.1.  Apmeklētāju telpu raksturojums    56
16.2.  Trauku, galda piederumu, galda veļas uzskaite, glabāšana un izsniegšana    56
16.3.  Tirdzniecības zāles sagatavošana darbam    57
16.4.  Apmeklētāju apkalpošanas organizācijas raksturojums    57
  Secinājumi    58
  Izmantota literatūra un interneta resursi    59
Extract

Mērķa grupas:
• vietējie iedzīvotāji
• iekšzemes tūristi
• ārzemes tūristi
• jaunieši
• ģimenes
• tālbraucēji
Kafejnīca piedāvās iespēju jauki pavadīt laiku visai ģimenei. Ja cilvēks atnāks vai atbrauks kopā ar savu ģimeni, būs speciālās atlaižu programmas. Bērniem būs dāvanas – mazas rotaļlietas vai konfektes.
Kafejnīcās darbinieki pieliks visus savus spēkus, lai apmeklētāji justos ērti un varētu relaksēties šajā vietā. Ēdināšanas uzņēmuma darba laiks būs no 8:00 līdz 22:00. Šīs darba laiks dos iespēju piesaistīt apmeklētājus, kuri vēlas pavakariņot vēlākā vakara stundā.
Būs piedāvāts plašs ēdienu un dzērienu klāsts, cenas tiks pielāgotas dažādiem materiālajiem līmeņiem. Būs dažāda lieluma galdi - 2, 4 un 6 cilvēkiem.
1.3. Apkalpošana struktūra
Kafejnīcā būs gan ar pilno viesmīļa apkalpošanu, gan ar daļējo viesmīļa apkalpošanu. Galvenokārt daļēja viesmīļa apkalpošana būs piedāvāta no rītā un pusdienlaikā, lai varētu ātrāk apkalpot viesus. Šajā gadījumā, viesis pats pasūta ēdienu pie letes.
Ēdieni būs iepriekš pagatavoti, kā arī viesiem būs iespēja pasūtīt ēdienu un pagaidīt kamēr tas sagatavosies. Šīs variants domāts, ja viesi nekur nesteidzas.
Viesmīlim nepieciešams rūpēties par to, lai galdi būtu tīri, savlaicīgi atnestas un pasniegtas ēdienkartes.
Galvenais viesmīļa uzdevums būs precīza pasūtījumu pieņemšana un atnešana, netīro trauku un galda piederumu novākšana un galdu nokopšana, kā arī rēķina izrakstīšana, pasniegšana, naudas saņemšana un atlikuma atgriešana.
Pie letes vienmēr atradīsies bārmenis, kas uztaisīs kokteiļus, dzērienus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register