Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:959026
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMĒJDARBĪBA TŪRISMA NOZARĒ    4
1.1.  Uzņēmējdarbības būtība un nozīme    4
1.2.  Tūrisma nozare un tās sektori    6
1.3.  Ēdināšanas uzņēmuma nozīme un uzdevumi    8
1.4.  Ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija    9
2.  EDINĀŠANA UZŅĒMUMA SIA „ARITA A” ATRAŠANĀS VIETA    12
3.  UZŅĒMUMA APKALPOJOŠĀ PERSONĀLA ATTIEKSMES PĒTIJUMS    13
4.  VIETĒJO IEDZĪVOTĀJU ATTIEKSMES PĒTĪJUMS UN TĀ REZULTĀTI    16
5.  INTERVIJA    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    26
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumu un priekšlikumu nodaļā ir apkopoti studiju darba teorētiskajās nodaļās un pētījuma gaitā radušies secinājumi un piedāvāti priekšlikumi, kā uzņēmumam SIA „Arita A” attīstīties un pilnveidoties.
Secinājumi:
1. Kā viens no svarīgākajiem veiksmes faktoriem uzņēmumam ir tā atrašanās vieta, ja vieta nav visai veiksmīga ir jāsaprot tās trūkumi un ar jaunām idejām, jāmēģina pielāgoties apkārtējai videi.
2. Lai veidotu sekmīgas attiecības ar klientiem ir nepieciešams kvalitatīvs apkalpojošais personāls, kuri ir atvērti, draudzīgi un smaidīgi. Viesmīlības nozares darbinieki ir tiešā saskarsmē ar klientu un ir vieni no uzņēmuma pirmā iespaida veidotājiem.
3. Klientu lojalitāte ir uzticība konkrētam uzņēmumam, produktam vai zīmolam, kas izpaužas, kā atkārtota apmeklētība un pirkumi. Lojālie klienti jeb patstāvīgie klienti ir parādijuši uzticību, kādam konkrētam uzņēmumuma un veido lielāko daļu no uzņēmuma peļņas.
4. Ja uzņēmuma galvenā mērķauditoreja ir vietējie iedzīvotāji, tad uzņēmumam jāceņšas izzināt vietējo iedzīvotāju attieksme un vēlmes uzņēmuma uzlabošanai, lai vairums vietējo iedzīvotāju kļūtu par lojāliem klientiem un attbalstītu vietējo uzņēmumu.
5. Kā liecina studiju darba autores aptaujas rezultāti uzņēmuma SIA „Arita A” apkalpojošā personāla attieksme pret uzņēmumu ir pozitīva un viņi savu darbu vērtē kā labu, ka arī intervijā atzina uzņēmuma vadītāja vinai ir patīkami sastrādāties ar šiem cilvēkiem un cer uz ilgu sadarbību.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1347135
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register