Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:130311
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

1. Analizējamā posma apraksts.
Analizējamais ceļa posms ir jaunprojektēts lauku ceļš, kas pieslēdz teritorijas vai savieno mazākas nozīmes apdzīvotas vietas. Autoceļa gada vidējā diennakts satiksmes intensitāte ir 4000 automašīnu/diennaktī, no kurām 200 automašīnas jeb 5 % ir kravas transportlīdzekļi ( autovilcēji – 45%; autobusi – 5% un kravas auto – 50%). Autoceļa normālprofils ir NP 7,50 ar divām joslām (katru 3 m platu), kopējo brauktuves platumu – 6,00 m, nomalēm – 0,75 + 0,75 m, brīvtelpu 8,50 m un sānu atdalošo joslu 1,25m. Minimālais garenkritums garanprofilā ir 2 ‰, bet maksimālais – 32 ‰. Minimālais plāna līkņu R= 550 m, bet maksimālais – 1500 m. Autoceļam ir 4 nobrauktuves uz laukiem, kuru satiksmes intensitāte ir maksimāli 10 % no summārās intensitātes uz abiem ceļiem un kuru redzamības attālums ir 40-60 m. Autovadītāja redzamību neaizšķērso nekāda apbūve un autoceļš nešķērso apdzīvotu vietu, kas būtiski uzlabo satiksmes drošību. Tā kā tas ir jaunizbūvēts ceļš, seguma stāvoklis ir ar labu saķeres koeficientu un bez deformācijām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register