Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:159216
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Autoavāriju cēloņi    4
  Projektēšanas nosacījumi un pamatprincipi    5
  Krustojumā savienoto ceļu funkcijas    5
  Ātrumi mezglos    5
  Projektēšanas principi    6
  Mērķi un vērtēšanas kritēriji    7
  Ceļa zīmju uzstādīšanas efektivitāte    9
  Krustojuma satiksmes drošības pārbaudes priekšraksts    10
  Krustojuma piemērs    14
  Piedāvātais risinājums    16
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Slikts autoceļu stāvoklis, nepārskatāmi un slikti projektēti krustojumi un neattīrīta brauktuve, pēc Paula Timrota domām ir vieni no noteicošajiem faktoriem, kas izraisa daudzos ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSN). Lai uzlabotu autoceļu stāvokli, pašvaldībām trūkst līdzekļu remontdarbu veikšanai. Tas nozīmē to, ka CSN skaits, kas ir izraisījušies sliktā autoceļu stāvokļa dēļ, nemainīsies vai arī pieaugs, kas, savukārt nozīmēs CSN cietušo skaita pieaugumu.
Kā norāda Valsts policijas Kārtības policijas Ceļu policijas pārvaldes priekšnieks Visvaldis Puķīte: „Satiksmes negadījumu skaita pieaugumam Latvijā ir vairāki būtiski cēloņi: transportlīdzekļu tehniskā kārtība; nekvalitatīvi un nepārdomāti ierīkoti ceļi un to krustojumi; nepareiza ātruma izvēle; drošības jostu neizmantošana; gaismu atstarojošo elementu neizmantošana; ātruma pārsniegšana u. c. Šie paši cēloņi ir galvenais autoavāriju iemesls arī citās Eiropas valstīs, un tie nav būtiski mainījušies kopš 30. gadu sākuma, kad Latvijā radās iecere par satiksmes jeb Ceļu policijas veidošanu – tā tapa 1938. gadā, jo palielinoties transportlīdzekļu lietošanai, pieauga satiksmes negadījumu skaits. Valsts policijas galvenās kārtības policijas pārvaldes Ceļu policijas pārvaldes priekšnieks Visvaldis Puķīte cēloņus, kas izraisa ceļu satiksmes negadījumus, iedala divās grupās: nenovēršamos un tādos, kurus tikai daļēji iespējams novērst ar satiksmes kontroles un profilaktiskajiem pasākumiem, piemēram, brauktuvju seguma nomaiņa, apgaismojuma uzstādīšana, domājot par drošību jau projektējot ceļu posmus.
Pētot šo jautājumu atklājās, ka visvairāk negadījumu notiek tieši krustojumos. Tātad visefektīvākais veids kā samazināt vai daļēji mēģināt novērst automobiļu sadursmes ir drošu krustojumu projektēšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1113443
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register