Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:596637
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma raksturojums    2
1.1.  Darbības jomas    2
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    3
2.  Uzņēmuma mārketinga darbība    4
2.1.  Produkts un tā noieta veicināšana    4
2.1.1.  Produkta (projekta) apraksts    4
2.1.2.  Projekta vizuālā tēla veidošana    5
2.1.3.  Reklāmas kampaņas plāns    6
2.1.4.  Reklāmas izdevumu izvēle    6
2.2.  Cenu veidošana    7
2.2.1.  Cenu politika    7
2.2.3.  Cenu noteikšana    8
2.2.3.  Pārdošanas stratēģija    9
2.2.4.  Cenu paaugstināšanas stratēģija    10
3.  Uzņēmuma konkurētspēja    11
4.  Uzņēmuma ārējā vide    12
4.1.  Sadarbības partneru izvēles kritēriji    12
4.2.  Uzņēmuma klientu raksturojums    12
  Secinājumi un priekšlikumi    14
Extract

Projekta nosaukums– „XXX”, „XXX”, „XXX”. Nosaukums trīs valodās ir reģistrēts patentu birojā, lai nepieļautu iespēju konkurentiem šo vārdu salikumu izmantot savā labā. Projekta atpazīstamības veicināšanai var tikt izmantots jebkurš no augstākminētajiem nosaukumiem, atkarībā no mērķauditorijas. Prioritārais šajā gadījumā ir nosaukums, kas izveidots angļu valodā, jo tas izmantots projekta logotipa izveidei. Mārketinga koncepcija tiek veidota vadoties no šādiem raksturlielumiem:
Projekts „XXX” – elitāras klases dzīvojamais komplekss ekskluzīvā vietā. Šis projekts ir pirmais šādas klases dzīvojamais komplekss, kas tiks būvēts tādā jūras tuvumā. Dzīvojamais komplekss, kas sastāv no X ēkām, ar attīstītu infrastruktūru atradīsies teritorijā, kuras platība ir 1.7 ha. Lielāko daļu brīvās teritorijas tiek plānots labiekārtot iedzīvotāju atpūtas vajadzībām- labiekārtots parks, restorāns ar terasi 150 m2 platībā, sporta komplekss, bērnu spēļu laukums un pazemes autostāvvieta u.c.
Katrai kompleksa ēkai ir savs nosaukums un atšķirības. Pircējs var izvēlēties vispiemērotāko sev gan pēc cenas, gan vajadzībām. Visas ēkas atrodas tiešā tuvumā pie blakus tekošās upes un jūras. Vistuvāk jūrai atrodas ēka XXX–Xm. Vistālākās ēkas atrodas 250 m attālumā no jūras.
Kompleksu projektējuši arhitektu birojs “XXX”, šī speciālistu komanda tika izvēlēta, jo uz šo brīdi Latvijā tie ir vieni no visatpazīstamākajiem arhitektu birojiem, to projekti atšķiras ar savu oriģinalitāti un inovāciju. Šie arhitekti ir strādājuši ar starptautiskas nozīmes būvniecības projektiem, tie ir atpazīstami ne tikai Latvijas teritorijā, bet arī aiz tās robežām, kas atstās pozitīvu iespaidu uz projekta arhitektūras un konstruktīvo risinājumu kā arī uz tā tēlu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register