Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899003
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Vietas ģeogrāfiskais un ģeoloģiskais apraksts    6
2.  Autotransporta ietekme uz apkārtējo vidi    7
2.1.  Autotransporta radītais piesārņojums    7
2.1.1.  Benzīnmotoru izplūdes gāzes    8
2.1.2.  Dīzeļmotoru izplūdes gāzes    11
2.1.3.  Transporta radītais troksnis    12
2.1.4.  Apkārtējas vides piesārņojums, ekspluatējot autotransportu un ceļus    13
2.2.  Autotransporta izmešu ietekme uz cilvēku veselību un iedzimtību    20
2.3.  Autotransporta ietekme uz ēkām un celtnēm    21
3.  Ceļu būve    22
3.1.  Prasības ceļu projektēšanai un būvei    22
3.2.  Priekšprojekta izstrādes metodika    32
4.  Autotransporta intensitātes mērījumi Rēzeknē    37
4.1.  Autotransporta radīto izmešu aprēķins 1998. gadā    37
4.2.  Autotransporta radīto izmešu aprēķins 2002. gadā    40
4.3.  Transporta plūsmas intensitātes apkopojums Rēzeknes pilsētā    46
5.  Apvedceļa Rītiņi – Greiškāni projekta apraksts    48
  Secinājumi    49
  Bibliogrāfija    50
Extract

Vietas ģeogrāfiskais un ģeoloģiskais apraksts.

Apvedceļam piedāvātā teritorija atrodas Rēzeknes pilsētas austrumu līdz dienvidu pusē. Teritorija raksturojas ar samērā lielu mazo purvu daudzumu un nelieliem pakalniem. Kūdras ieguvei šie purvi ir samērā mazi, tāpēc tās ieguve ekonomiski nav izdevīga. Meža platības piedāvātajā apvedceļa teritorijā ir salīdzinoši niecīgas, jo pārsvarā tās ir lauksaimniecības zemes vai arī jau esošo ceļu paplašināšana.
Teritorija atrodas paugurainē, ko veido 10-15 m augsti, pārsvarā meridionālā virzienā izstiepti pauguri un pauguraini masīvi ar nelīdzenām virsotnēm un stāvām nogāzēm, kurus atdala šauras starppauguru ieplakas, ietverot arī pārpurvotas ieplakas.
Paugurainos masīvus pārsvarā veido fluvioglaciālie nogulumi. Tie sastāv no dažādgraudainas smilts, kas mijas ar granšainas smilts un grants starpkārtām. Nereti sastopamas aleirīta un aleirītiska māla starpkārtas. Arī granšainie nogulumi bieži satur māla piemaisījumus, īpaši slāņkopu pamatnēs. Slāņi ir dislocēti, saraustīti, un, līdz ar to, slāņu sastāvs var strauji mainīties kā vertikālā tā horizontālā virzienā. Kopējais fluvioglaciālo nogulumu biezums sasniedz 15-20 m, vietām pat 25-30 m.
Zem fluvioglaciālajiem nogulumiem atrodas līdz 30-35 m biezs morēnas slānis. Tā ir samērā viendabīga, vidēji blīva mālsmilts, kas satur plānus smilts, grants un aleirīta ieslēgumus. Pārpurvotās ieplakas sedz 2-3 m bieza kūdra, zem kuras atrodas dažādgraudaina granšaina smilts.
Kvartāra nogulumu biezums sasniedz 70-75 m. Devona iežu virsa atrodas ap 105 m v.j.l., un to veido augšdevona Daugavas svītas dolomīti. Ar tiem saistīto pazemes ūdeņu horizontu dabiski samērā labi no gruntsūdeņu ietekmes aizsargā augstāk gulošais morēnas slānis. Gruntsūdens atrodas dažādā dziļumā, ieplakās gruntsūdens līmenis ir tuvu zemes virsmai, bet pauguros pārsvarā ir 5-10 m dziļumā.[1]

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register