Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:215318
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SATURS    3
  TABULU SARAKSTs    4
  attēlu saraksts    5
  darbā lietoto saīsinājumu saraksts    6
  ANOTĀCIJA    7
  ANNOTATION    8
1.  Zemnieku saimniecības raksturojums    10
1.1  Inflācijas procesi valstī    10
1.2.  Pasākumi lauku un reģionālās attīstības veicināšana    11
1.3.  Lauksaimniecības vieta tautsaimniecība    12
1.4.  Lauku saimniecību struktūra    13
1.5.  Zemnieku saimniecības „Pureni” raksturojums    13
1.6.  Zemnieku saimniecības „Pureni” resursi    16
2.  Zs „pureni” cenu svārstības    17
2.1.  Cena un tās ietekmējošie faktori    17
2.2.  Cenu veidošanās posmi    18
2.3.  Risku veidi un raksturojums    19
2.4.  Izmaksu cenu svārstības    19
2.5.  Ieņēmumu cenu svārstības    21
2.6.  Mārketinga aptaujas analīze    24
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN CITU INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
  Pielikumi    29
Extract

IEVADS
Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmas darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības.
Lēmumu pieņemšana par cenām ir komplicēts process, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pie­nākums. Lēmuma pieņemšana par produkta cenu ir viena no sarežģītākajām problēmām, kuras vajag risināt uzņēmuma vadībai. Uzņēmuma izstrādājamās tirgus stratēģijas būtiska sastāvdaļa ir mērķa noteikšana. Tā kā šīs stratēģijas pamatā savukārt ir ilgtermiņa komerciālās darbības plāns, kurā centrālā vieta pieder cenai, tad, pieņemot operatīvos lēmumus par cenām, uzņēmuma va­dībai jāņem vērā stratēģijas pamatprincipi. Tas nozīmē, ka ikviena produkta cenas lomu var skatīt īstermiņa vai ilgtermiņa peļņas ieguves aspektā vai saistībā ar citu mērķi, kādu sev izvirza uzņēmuma vadība.
Kursa darba mērķis ir padziļināt zināšanas saimniekošanas mācībā, izpētot un analizējot cenu svārstību risku zemnieku saimniecībā „Pureni” no 2004.gada līdz 2008.gadam.
Kursa darba uzdevumi:
1.Raksturot zemnieku saimniecību „Pureni”.
2.Teorētiskā aspektā iepazīties ar cenu riska cēloņiem, sekām un tā samazināšanas pasākumiem.
3.Analizēt cenu svārstību riska ietekmi uz z.s. „Pureni” saimniecisko darbību.
4.Prognozēt cenu riska tendences nākotnē un to ietekmi uz z.s. „Pureni”.
5.Sniegt secinājumus un priekšlikumus par darbā aplūkotajiem jautājumiem.
Pētījums veikts zemnieku saimniecībā „Pureni” no 2004.gada līdz 2008.gadam.
Kursa darbā tiks izmantoti grāmatvedības dati no 2004.gada līdz 2008.gadam. Tiks pētītas ieņēmumu un izdevumu cenu svārstības. Lai izanalizētu datus , tiks izmantoti CSP un ZM, EM un Latvijas Bankas dati, aptaujas anketas un speciālā literatūra.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1130203
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register