Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:501901
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Saimniecības raksturojums    4
2.  Mārketinga mix izpēte saimniecībā    7
3.  Konkurences raksturojums    9
4.  Mārketinga vides elementi    13
5.  Tirgus segmentācija    14
6.  Anketas rezultāti    15
7.  Zemnieku saimniecības „Kāršas” klientu raksturojums    16
8.  Komunikācijas politika    17
9.  Secinājumi    20
10.  Nobeigums    21
11.  Izmantotā literatūra    22
12.  Pielikums    24
Extract

Tie ir četri mārketinga pamatelementi:
1.Produkts vai prece
2.Cena
3.Vieta
4.Veicināšana
Produkta vērtībai ir jābūt vienādai ar patērētāja izmaksām un labuma. Produkts ir īpašību un labuma kopums, kurus piedāvā tirgū, kas apmierina apmaiņas procesa abas puses.[2,36] Saimniecība piedāvā īstermiņa produktus, kuri ir jāizlieto vienā vai vairākās lietošanas reizēs īsā laika periodā, to patēriņa periods nav garāks par vienu gadu. Tie ir patēriņa produkti, kurus iegādājās klients savas vai citas mājsaimniecības vajadzībām. Ir trīs kvalifikācijas faktori
1.Laiks- periods, kas nepieciešams produktu iegādei
2.Nauda- faktors, kas ietver tiešo produkta cenu, arī to līdzekļu daudzumu
3.Risks, kas ir saistīts ar produktu iegādāšanos(sociālais, fiziskais, psiholoģiskais)
Saražotajiem produktiem nav savas markas, preču zīmes vai kolektīvās zīmes, šie produkti ir vienkārši, bez īpaša iepakojuma un gatavošanas tehnoloģijām. Markas, preču zīmes vai kolektīvās zīmes konkrētajam produkta veidam lieto pārstrādātājs.
Cena ir viss, ko patērētājs iemaina pret labumu, iegūstot vai lietojot produktu, kuri apmierina viņa vajadzības un vēlmes. Cenu veido:
1.Kvalitāte
2.Ērtība
3.Finansiālie aspekti
4.Personiskie aspekti
5.Funkcionalitāte…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register