Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:603514
 
Evaluation:
Published: 06.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Aннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga komplekss    8
1.1.  Produkta jēdziens un būtība    8
1.2.  Cena    13
1.3.  Vieta    16
1.4.  Produktu virzīšana tirgū    20
2.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” organizācijas apraksts    24
3.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pētījumu rezultātu analīze    28
3.1.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mārketinga kompleksa analīze    28
3.2.  Aptaujas datu analīze    32
3.3.  Intervija ar Z/S „Ezerlejas” pārvaldnieci    36
3.4.  Mediju monitorings    37
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    41
  Pielikumi    43
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Kvalifikācijas darba laikā autore izstrādāja šādus secinājumus:
1) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” izvēlētais produkts pārdošanai ir Latvijā ražota dabīgā kosmētika, kas atbilst pašreizējām patērētāju vēlmēm, jo ir ekoloģiski un kvalitatīvi produkti.
2) Pēc aptaujas rezultātiem var redzēt, ka patērētāju vidū valda stereotips un asociācijas, ka dabīgā kosmētika ir dārga, kas sašaurina potenciālo klientu loku, tādējādi nenodrošina uzņēmumam pietiekami lielus ienākumus, taču mārketinga kompleksa izpētē un intervijā tika noskaidrots, ka uzņēmums ir izstrādājis pieprasījuma orientētu cenu un uzcenojums nav tāds, kā citiem šīs produkcijas pārdevējiem.
3) Z/S „Ezerlejas” veikals „Evita” ir mazumtirdzniecības veikals ar tiešo sadales kanālu, kad prece tiek virzīta no ražotāja pie patērētāja un atrodas paaugstinātas aktivitātes zonā, pilsētas centrā, kur vienmēr atrodas pircēji, taču vēlas pāriet uz internetveikalu.
4) Z/S „Ezerlejas veikals „Evita” izvēlējies reklāmu televīzijā, radio un avīzē, taču tas nav pastāvīgi, tāpēc patērētāju uzmanība nav noturīga.
5) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mazais darbinieku skaits veido draudzīgu un pozitīvu kolektīvu, kas veicina uzņēmuma vadīšanas procesus un vadībai vieglāk ir pieņemt un saskaņot svarīgus lēmumus vai izmaiņas.
Balstoties uz secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1) Reklamējot Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pārdoto produkciju, uzsvaru vajag likt uz to dabīgumu un kvalitāti, jo pēc pētījuma rezultātiem, tie ir faktori, kas ietekmē patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanu.
2) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” vadībai jāorganizē regulāras izpārdošanas kādai konkrētai produktu grupai un jārīko loterijas, tādējādi piesaistot jaunus klientus un popularizējot gan veikala, gan produkcijas nosaukumu, taču tas būtu arī vēstījums patērētājiem par zemajām cenām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register