Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817351
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    6
1.  Drukātā reklāma    8
1.1.  Reklāmas jēdziens, mērķi, uzdevumi un līdzekļi    8
1.2.  Reklāmas veidi    14
1.2.1.  Audio-vizuālā reklāma    17
1.2.2.  Audio reklāma    17
1.2.3.  Vides reklāmas    19
1.2.4.  Drukātā reklāma    19
1.3.  Drukātās reklāmas izveides process    24
1.3.1.  Drukātās reklāmas vizuālā daļa    25
1.3.2.  Drukātās reklāmas tekstu daļa    29
2.  Zirgu audzētavu reklāmu analīze    33
2.1.  SIA „Ezernieki-I”    33
2.2.  Kvalitatīvā reklāmu analīze    34
2.3.  Fokusa grupas intervijas interpretācija    64
2.4.  Reklāmu analīzes un fokusa grupas intervijas interpretācijas rezumējums    67
  Secinājumi un priekšlikumi    69
3.  SIA „Ezernieki-I” drukātās reklāmas izstrāde    71
3.1.  Projekta idejas izklāsts    71
3.2.  Projekta pamatojums, koncepcija, mērķi    71
3.3.  Projekta mērķauditorija    72
3.4.  Komunikācijas kanālu un modeļu izvēle    72
3.5.  Radošās idejas konceptuāla izstrāde    73
3.6.  Projekta realizācijas gaitas apraksts    74
3.7.  Projekta ekonomiskie aprēķini    79
3.8.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    80
  Nobeigums    81
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    82
  Galvojums    85
  Pielikumi    86
Extract

3.8. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Lai novērtētu reklāmas rezultātus, ir jāpaiet kādam laikam, jo potenciālajam klientam ir jāizlemj, vai viņš vēlas doties uz citu valsti iegādāties sporta zirgu, kā arī novērtēt vai prece atbilst viņa vajadzībām un prasībām. Bet ir paredzams, ka rezultāti būs pamanāmi, jo SIA „Ezernieki-I” piedāvātie zirgi gūs ieinteresētību ārzemju tirgū, jo tur vairāk potenciālo klientu nekā pašmāju tirgū.

Nobeigums
Izstrādājot bakalaura darbu, tika realizēt radošo ieceri: izanalizēt literatūru, izanalizēt reklāmas, atlasīt respondentu grupas, veikt fokusa grupu interviju, izanalizēt un interpretēt rezultātus, izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus, izveidot imidža reklāmas plakātus, kurus SIA „Ezernieki-I” varēs izmantot, lai reklamētu savu uzņēmumu un piedāvājumu. Kā arī tika veiksmīgi pierādīta izvirzītā hipotēze – SIA „Ezernieki-I” drukāto reklāmu vislabāk veidot kā imidža reklāmu žurnālos, izmantojot mākslinieciskā loga maketēšanas stilu.
Bakalaura darbā izstrādātā radošā risinājuma iespējas neaprobežojas tikai ar drukāto reklāmu žurnālos, bet var arī izmantots arī internetā. Reklāmas var tikt izvietotas mājas lapās, kuras ir saistītas ar zirgiem, kurām ir īpaša sadaļa, lai izvietotu liela izmēra reklāmas nevis bannerus. Kā arī izveidotās reklāmas maketi var tikt izmantoti kā pirmie vāki, ja uzņēmums izlems veidot bukletu vai katalogi.
Turpmākie pētījumi varētu būt par to, kādi ir iegūti rezultāti pēc tam, kad ir izmantotas tieši bakalaura darbā izveidotās reklāmas. No iegūtajiem rezultātiem izdarīt secinājumus un priekšlikumus, kā uzlabot jau esošos rezultātus. Kā arī turpināt padarīt uzņēmumu atpazīstamu, piemēram, izveidojot mājas lapu, izveidot citus reklāmas materiālus (piemēram, bukletus, interneta banneri utt.).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register