Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:103163
 
Evaluation:
Published: 19.05.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Saturs    4
  Ievads    5
  Literatūras apskats    6
1.  Bremzes    6
1.1.  Hidrouliskās bremzes    6
1.2.  Disku bremzes    7
1.3.  Trumļu bremzes    7
2.  Riepas    8
3.  Bremzēšanas iekārtas, kas palīdz vieglāk vadīt automašīnu    10
3.1.  Bremžu anti bloķēšanās sistēma    10
3.2.  Bremžu palīdzības sistēma    10
3.3.  Elektriskā stabilitātes kontroles sistēma    11
  Praktiskā daļa    12
2.2.  Eksperiments 1 Bremzēšanas palīgierīču ietekme uz bremzēšanas ceļa garumu    13
2.3.  Eksperiments2 Ceļa seguma ietekme uz bremzēčanas ceļa garumu    14
2.4.  Eksperiments 3 Ceļa slīpuma ietekme uz bremzēšanas ceļa garumu    16
  Secinājumi    17
  Literatūras saraksts    18
  Izmantotie attēli    19
  Pielikums    20
Extract

Secinājumi
Bremzēšanas ceļa garumu ietekmē dažādi faktori: ceļa segums un tā kvalitāte, ceļa slīpums, laikapstākļi, transporta līdzekļa riepas un to stāvoklis, un to piemērotība laikapstākļiem, masas, ātruma, bremzēšanas palīgiekārtām kā arī no bremžu sistēmas stāvokļa.
Šajā darbā tika veikta izpēte par faktoriem, kuri izmaina bremzēšanas ceļa garumu(riepas un to stāvoklis, bremzes, bremzēšanas palīgierīces)
Pēc literetūras apkopošanas un izanalizēšanas tika veikti praktiskie eksperimenti, kuri apstiprināja hipotēzi, jo bremzēšanas ceļa garums krasi izmainījās gan bremzējot uz dažādiem segumiem, ar dažādām riepām,nodilušu un jaunu,gan bremzējot ar automobīli ar ABS un bez tā.Automobīlis ar ABS spēja apstāties daudz ātrāk un tika saglabāta spēja vadīt to bremzēšanas laikā, taču, automobīlis bez ABS tiecās slīdēt grāvī, un tā bremzēšanas ceļš bija ievērojami garāks.
Tika pierādīts, ka ceļa slīpums ietekmē bremzēšanas ceļa garumu, bremzējot lejupceļā, tas palielinājās, bet bremzējot prêt kalnu, tas krasi samazinājās.
Ar eksperimenta palīdzību tika pierādīts, ka riepas protektoram un ceļa segumam ir milzīga ietekme uz bremzēšanas ceļa garumu. Uz dažādiem ceļa segumiem, nemainot citus faktorus, mainījās bremzēšanas ceļa garums, jo katrai virsmai ir savs berzes koeficients.Kā arī riepas protektoram ir nozīme saķerā ar ceļa virsmu, kā rezultātā mainījās bremzēšanas ceļa garums, ar jaunu riepu, kurai ir nenodilis protectors, var apstāties krietni ātrāk kā ar nodilušu riepu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1339300
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register