Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:149681
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Šie 50 gadi ASV automobiļu reklāmu vēsturē ir visai nozīmīgs posms, sākot no automašīnu neprecīziem attēlojumiem līdz reālismam un piezemētībai. Cauri visiem šiem laikiem nereti ir manāmas nostaļģijas iezīmes. Reklāmas veidotāji runā par ģimenes cilvēku, kurš beidzot var iegādāties automobili par kādu ir sapņojis bērnībā. Tas pēc būtības ir vērojams arī mūsdienās, kad piedāvātas tiek klasisku automobiļu jaunas versijas. Vislielākās izmaiņas reklāmu attīstībā ir manāmas vizuālajā izpildījumā, jo tematiski izmaiņas ir visai nenozīmīgas. Vēl joprojām tiek runāts par brīvību un komfortu ceļojot un aizmirstot rūpes, kā arī vēl aizvien ģimenes auto reklāmas nereti parādās laimīgi un smaidoši cilvēki. Tieši 50. gadi, manuprāt, ir viens no nozīmīgākajiem posmiem ne tikai ASV auto industrijā, bet arī automašīnu reklamēšanas ziņā. Reklāmas veidotāji lielāku uzmanību sāka veltīt tieši patērētāja vēlmēm, nerunājot tikai par drošu vai komfortablu braucienu. Tika sākts vairāk domāt par automobili kā ko vairāk par pārvietošanās līdzekli. Tas sāka ieņemt pozīciju kā brīvības simbols un statusa reprezentētājs.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1325928
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register