Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:219528
 
Evaluation:
Published: 02.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Kravas autopārvadājumu organizācija, kravu pārvadājumi un to saimnieciskā nozīme    9
1.1.  Kravas autopārvadājumu nozīme Latvijas valsts transporta sistēmā    9
1.2.  Autopārvadājumu loma    13
1.3.  Autopārvadājumu organizācijas struktūra Latvijā    17
2.  Autopārvadājumu pilnveidošanas galveni virzieni    21
2.1.  Pārvadājumu organizatorisko struktūru pilnveidošana    21
2.2.  Autopārvadājumu maršrutu racionalizācija    25
3.  Kravu transportēšanas darbības efektivitāte un izmaksas    28
3.1.  Kravu transporta ekonomiskie darbības rādītāji    28
3.2.  Autotransporta finansiālās izmaksas    30
3.3.  Autopārvadājumu pakalpojuma apmaksas aprēķins    36
4.  Transporta ekspedīcija    43
4.1.  Jēdzieni transporta ekpedīcijā un tās veidi    43
4.2.  Uzdevums    44
4.3.  Uzdoto kravu plūsmas apstrāde    46
4.4.  Automašīnu skaita aprēķins, kravu ievešanai un izvešanai    47
4.5.  Transporta ekspedīcijas firmas darba galvenie rādītāji    49
4.6.  Mehanizācijas līdzekļu izvēle iekraušanas –izkraušanas darbu veikšanai    52
4.7.  Kravu noliktavas tilpuma aprēķins    53
4.8.  Kravu pārkraušanas pašizmaksas aprēķins    56
  Secinājums    59
  Bibliogrāfisks saraksts    61
Extract

SECINĀJUMS
Latvijas Republikā ir nepieciešamie starta nosacījumi, lai radītu mūsdienīgu transporta komunikāciju sistēmu, kura atbilstu Eiropas standartiem.
Galvenie nosacījumi ir: pilnīga tehniskās nozares pamatu pārstrāde un būtiska organizatorisku pārmaiņu nepieciešamība visos transporta veidos; pietiekama resursu un tehnikas bāze; augstāks tehnoloģiju attīstības līmenis; kvalificēta potenciālā darbaspēka esamība; izdevīgi klimatiskie un ģeogrāfiskie teritorijas priekšnoteikumi; ārzemju investoru ieinteresētība ieguldīt savu kapitālu Latvijas Republikā; Latvijas, kā Eiropas Savienībā ietilpstošas Eiropas valsts, ar kuru ieteicamas stabilas un ilglaicīgas attiecības, atzīšana un kura nākotnē nopietni iespaidos Eiropas politikas problēmu risināšanu; starptautiskā transporta koridora radīšana un nacionāla mēroga transporta tīkla funkcionēšana Latvijas Republikas teritorijā.
Var secināt, ka transports ir neatņemams infrastruktūras elements. Tam ir raksturīgas visas infrastruktūras pazīmes, pirmkārt, pakalpojumu ražošana. Kaut arī transports attiecas uz materiālās ražošanas nozarēm, reālu produkciju tas neveic, taču palielina produkcijas vērtību, nogādājot to patērētājam. Dažādās nozarēs transporta izmaksas daļa no produkcijas pašizmaksas ir ļoti atšķirīga, dažāda veida kravām tā svārstās no 1% līdz 50%.
Pamatojoties uz to, var apgalvot, ka līdzekļi, kas ir iztērēti autotransporta attīstībai atmaksāja un dod milzīgu peļņu gan transporta kompāniju īpašniekiem, gan valstij, kurai tie maksā nodokļus. Tādējādi, ir iespējam secināt, ka transporta sistēmas attīstību un pilnveidošanos Latvijas Republikā sekmēs:
visu transporta veidu koordinēta darbība;
pastāvīga un padziļināta dažādu autotransporta veidu efektīvas
izmantošanas iespēju izpēte un ieviešana praksē, konkrētā
gadījumā, augstāk minēto maršrutu racionalizācijas metožu
vispusēja piemērošana.;
ekonomiskās sistēmas pilnveidošanās plašu tirgus mehānismu pielietošanas pamatā;
starptautisko ekonomisko attiecību attīstība transporta jomā;
plašu jauno tehnoloģiju un pārvadājumu veidu ieviešana
(konteineru, palešu, iesaiņojumo kravu un tā tālāk);
izdevīgu tirgus nosacījumu radīšana (tarifi, apkopju sistēma
u.tt.)
Darbā iegūtos aprēķinus autotransporta uzņēmuma finansiālo izdevumu, pārvadājumu pakalpojuma apmaksas un kravas pašizmaksas aprēķinus var daļēji vai pilnībā izmantot praktiski strādājoša autotransporta uzņēmuma finansiālo rādītāju aprēķināšanā. Darbā piedāvātā noliktavas telpu izvēle un iekraušanas – izkraušanas iekārtu aprēķins ir optimāls variants lielākajai daļai kravas autotransportam un arī citiem transporta veidiem (dzelzsceļa transports, jūras transports u.c).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register