Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:227248
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Riepu sānu malas    3
  Protektora veidi    3
  Radiālās un Diognālās riepas    4
  Dažāda profila riepas    5
  Kamerriepas un bezkamerriepas    5
  Riepu marķēšana    6
  Riteņu izveidojums    6
  Lietie diski    7
  Riteņu stiprinājums    8
  Riteņu svarīgākie parametri un marķēšana    8
  Riepu nodilumu un bojājumu veidi    9
  Priekšējo riteņu un grozām ass statņu iestatījums    12
  Riteņu balansēšana    13
  Pētnieciskā daļa    15
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Vieglo automobiļu riepu darba virsmas malās protektors pakāpeniski piekļaujas sānu malām. Riepas sānos karkasu pārklāj ar gumijas aizsargslāni. Tā kā riepas sāni praktiski nav pakļauti nodilumam, bet tikai deformācijai, tiem lieto cita sastāva gumiju. Sānu gumijas aizsargslāņa pamatfunkcija ir aizsargāt karkasa kordus no atmosfēras un dažādu vielu kaitīgās iedarbības un tikai nedaudz – pasargāt karkasu no nobrāzumiem, noberzumiem, riepai beržoties gar apmalēm. Pēdējam nolūkam bieži izveido speciālu nedaudz uz āru izvirzītu aizsargjosliņu. Parasti riepas sānos borta tuvumā izveido montāžas josliņu. Tā uzskatāmāk ļauj novērtēt riepas montāžas kvalitāti.riepas karkasu no iekšpuses pārklāj ar gumijas aizsargslāni. Bez kamerriepām tas vienlaikus kalpo kā hermetizējošais slānis

Protektora veidi.

Pastāv dažādi protektora zīmējumi. Riepas protektora veidu jāizvēlas saskaņā ar automobiļa izmantošanas reģionu un gadalaiku. Pazīstamākie protektoru veidi ir:
parastais jeb ceļa protektors, universālais protektors, uzlabotas pārgājamības protektors, ziemas protektors.
Protektoram jānodrošina efektīvu riepas pašattīrīšanos, labas drenāžas īpašības, klusu riepas darbību un labu saķeri. Braucot pa netīru, mitru vai slapju ceļa segumu, atstarpes starp protektora izciļņiem kalpo kā netīrumu vai ūdens rezervuāri un aizvadīšanas kanāliņi. Ja riepa ir pārmērīgi nodilusi vai nav izvēlēta riepa ar ceļa apstākļiem atbilstošu protektora zīmējumu, tad ūdens netiek pietiekami efektīvi izspiests un aizvadīts no riepas un ceļa kontaktvirsmas. Palikušais ūdens vai netīrumi veido ķīļveida starpslāni starp riepu un atbalstvirsmu, tā samazinot saķeres spēku. Ja tas kļūst vienāds ar riteņa normālreakciju, riepa paceļas no ceļa virsmas un slīd pa ūdens plēvi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1342344
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register