Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:327860
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

Palaišanu «uz priekšu» izdara šādi. Nospiežot pogu SB1, atslēdzas tās augšējie un saslēdzas apakšējie kontakti. Strāva no fāzes L3 plūst pa pogu SB3, pogas SB1 apakšējiem saslēgtajiem kontaktiem, pogas SB2 augšējiem saslēgta¬jiem kontaktiem, kontaktora KM1 elektromagnēta spoli, siltuma releju saslēgtajiem vadības kontaktiem KK uz fāzi L1. Galvenie kontakti KM1 un blokkontakti KM1 saslē¬dzas, un pogu SB1 var atlaist. Elektromagnēta spoles KM2 ķēde ir atslēgta. Tādā pašā veidā dzinēju palaiž pre¬tējā virzienā ar pogu SB2. Dzinēju aptur, nospiežot pogu SB3. Sprie¬guma pazemināšanās vai pārslodzes gadījumos dzinējs automātiski atslēdzas, jo tad elektromagnēta KM1, KM2 spolē sa¬mazinās strāva vai arī siltuma relejs KK atslēdz vadības kontaktus. Shēmā redzams, ka dzinējs neieslēdzas, ja vienlaikus nospiež pogas SB1 un SB2, jo tad abas vadības ķēdes tiek pārtrauktas.
Palīgķēdes elementiem 1. attēlā ir tas pats apzīmējums, ka galvenās ķēdes elementiem, piemēram, blokkontakts kontaktora KM1 „Uz priekšu” un kontaktora galvenie kontakti apzīmēti ar simbolu KM1.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,41 €
Work pack Nr. 1319049
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register