Sakarā ar to, ka priekšējie riteņi vienlaikus ir arī vadriteņi, griezes moments no diferenciāļa uz riteņu rumbām jāpārvada mainīgā leņķī. Šajā gadījumā šo funkciju pilda sinhronais kardāns un pusasis. Katrā pusass galā ir pa vienam sinhronajam kardānam, kas, savukārt, ir savienoti ar riteņu piedziņas vārpstām.
Ložu tipa sinhronais kardāns sastāv no divām puslodes formas dakšām, kas izvietotas monolītas kopā ar pusasīm. Dakšu zaru iekšpusē izvieto četras sfēriskas formas sānu rievas, bet vidū sfērisku iedobumu. Sānu rievās ievieto četras tērauda lodītes, bet vidū vienu centrējošo lidīti, kuru fiksē pirksts, kas ieiet dakša un lodītes urbumos, pret izskriešanu pirkstu nodrošina tapa. Dakšu zaros sfēriskā rievas izvietotas tā, lai, dakšām pārvietojoties, lodes nostātos plaknē, kas dala uz pusēm leņķi starp dakšu asīm. Tāds izvietojums nodrošina pusasu griešanos ar vienādu leņkātrumu. Ložu tipa sinhronie kardāni ir automobiļu (GAZ-66, UAZ-469, ZIL-131 u.c.) priekšējos dzenošajos tiltos.